۲۱ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6537455
T T
۰ نفر

تشییع پیکر اعضای گروه پروازی هواپیمای

۲۱ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6537455
تشییع پیکر اعضای گروه پروازی هواپیمای 727 در منطقه مهرآباد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/21 اقتصاد.حمل و نقل.هوایی تهران- پیکر اعضای گروه و امنیت پرواز که روز یکشنبه در جریان سانحه هواپیمای 727 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما جان خود را از دست دادند ، روز سه شنبه در منطقه مهرآباد تهران تشییع شد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور، این مراسم با حضور رضا نخجوانی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری،محسن اسماعیلیمدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور، فرهاد پرورش مدیرعامل هما، سردار گرجی زاده فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی و سردار حیدری رئیس پلیس فرودگاه های کشور برگزار شد.
در این مراسم که با حضور جمع زیادی از مردم، همکاران و کارکنان بخش صنعت هوایی به ویژه شرکت هواپیمایی هما، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه های کشور و سپاه حفاظت هواپیمایی و روسا و مدیران دستگاه های مستقر در فرودگاه مهرآباد و مسئولان شرکت های هواپیمایی برگزار شد، پیکر درگذشتگان این سانحه ازمحل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و سپاه حفاظت هواپیمایی تشییع شد.
از 12 پیکر تشییع شده امروز 11 پیکر مربوط به اعضای گروه پروازی و یک پیکر متعلق به امنیت پرواز هواپیما بود.
از این تعداد جمعی به قطعه 222 بهشت زهرا، یک نفر به قطعه 50 و برخی دیگر به منظور برگزاری مراسم وداع خانوادگی به محل سکونت خانواده منتقل شدند.
گفتنی است عصر یکشنبه یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ 727 متعلق به شرکت ایران ایر که از تهران به سمت ارومیه در پرواز بود در نزدیکی فرودگاه ارومیه با 105 سرنشین سقوط کرد و 77 نفر از هموطنان مان در این سانحه جان باختند.
اقتصام ** 2021 ** 1558 شماره 078 ساعت 18:13 تمام
۰ نفر