۴ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6562832
T T
۰ نفر

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر در مشهد دایر شد

۴ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6562832
نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر در مشهد دایر شد ...............................................
مشهد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 04/02/87 داخلی.اقتصادی.نمایشگاه نخستین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرآلات، فلزات گرانبها، سنگهای قیمتی و ساعت عصر چهارشنبه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در مراسمی به این منظور گفت: همزمان با این نمایشگاه نخستین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و تجهیزات وابسته طلا و جواهر نیز در همین محل در حال برگزاری است.
سیدمحمد سیدی افزود: در این نمایشگاهها 70 شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ساخت ماشین آلات، جواهرشناسی و انواع طلا و جواهر و فلزات گرانبها و ساعت در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.
وی گفت: علاوه بر شرکت کنندگان داخلی نمایندگانی از کشورهای تایلند، ژاپن، ترکیه، ایتالیا، آلمان و بلژیک نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
او بیان کرد: شرکت کنندگان در این دو نمایشگاه آخرین تولیدات و توانمندیهای خود را در فضایی به وسعت سه هزار مترمربع در قالب سه سالن نمایشگاهی تا روز نهم اردیبشهت ماه جاری ارایه می کنند.
رییس مجمع تولیدی و خدمات فنی مشهد نیز گفت: با توجه به قابلیتهای تولید طلا و جواهر در کشور و از جمله خراسان رضوی و مشهد راه اندازی شهرک صنفی و صنعتی تولید طلا و جواهر مشهد به عنوان یکی از مصوبات سفر دوم رییس جمهور و هیات دولت به این شهر تاکید شد.
محمد افشار ادامه داد: امرزه طلا و جواهر به عنوان یک عنصر بسیار مهم نشانگر ثبات و پایداری در اقتصاد کشور بوده و از جایگاه خاصی در اقتصاد برخوردار است و تاثیر آن در افزایش تولید ناخالص ملی بسیار مهم است.
وی گفت: توجه خاص به صنعت طلا و جواهر موجب رشد و شکوفایی اقتصاد کشور و توسعه صادرات غیرنفتی می شود.ک/2 7490/663/589/660 شماره 123 ساعت 22:16 تمام
۰ نفر