۹ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6589801
T T
۰ نفر
ستاد "نهضت مسکن سازی " در استان چهارمحال و بختیاری دایر می شود ...............................................................
شهرکرد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 09/02/86 داخلی. اقتصادی. مسکن.
استاندار چهارمحال و بختیاری ، از تشکیل ستاد" نهضت مسکن سازی " در این استان در آینده ی بسیار نزدیک خبر داد.
"رجبعلی صادقی"روزیکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:این ستاد در راستای تاکید رییس جمهوری در نشست استانداران و روسای سازمانهای مسکن و شهرسازی استانها ایجاد می شود.
به گفته وی، این ستاد وظیفه شناسایی اراضی ملی که قابلیت احداث مسکن و تغییر کاربری مسکونی دارند را با همکاری مشاوران محله ای بر عهده دارد.
و گفت: برای احداث مسکن در این ستاد از مشاوران محله ای استفاده می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:در بحث آماده سازی زمین و زیرساختها نیز از شرکتهای بخش خصوصی در این زمینه بهره گرفته می شود و بخش تعاون نیز ملزم به راه اندازی تعاونی های مسکن در شهرها و محلات برای ساخت و سازها در استان است.
صادقی اظهار داشت: سازمان صنایع و معادن نیز برای تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز ملزم به همکاری با سازمان مسکن و شهرسازی استان است.
به گفته وی،در شهرستانها نیز فرمانداران، اراضی ملی در روستاها را که قابل تبدیل به مجتمع های مسکونی هستند، شناسایی و به این ستاد اعلام خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون به طور میانگین بخش دولتی و بخش خصوصی سالانه یکهزار واحد مسکونی در استان چهارمحال و بختیاری احداث می کنند.ک/3 3759/671/543 شماره 009 ساعت 04:10 تمام انتهای پیام D09.10-04-53
۰ نفر