۱۲ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6606013
T T
۰ نفر
مدیر توسعه صادرات کشور: فعالیت های اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد ......................................................................
یاسوج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/7/86 داخلی.اقتصادی.صادرات.
مدیر کل دبیرخانه شورای عالی توسعه صادرات کشور گفت: لازم است که میزان فعالیت های اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد از نظر کمی و کیفی افزایش یابد.
لیلا باغبان پنجشنبه دریاسوج در گفت و گو با ایرنا افزود:راه اندازی اتاق بازرگانی و گمرک از اقدامات مهم، موثر و اساسی در زمینه توسعه بخش صادرات در کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
وی، حمایت از صادرکنندگان داخلی و خارجی و فراهم کردن زمینه و شرایط لازم برای توسعه صادرات را از مهمترین وظایف اتاق بازرگانی اعلام کرد.
باغبان بیان کرد:اطلاع رسانی،چاپ و توزیع کتاب و جزوه های تبلیغاتی و جذب صادرکنندگان داخلی و خارجی تا اندازه فراوانی می تواند به رشد و توسعه امر صادرات در کهگیلویه و بویراحمد کمک کند.
وی اظهارداشت:کهگیلویه وبویراحمدبا وجود مستعد بودن و داشتن قابلیت های فراوان در زمینه امور صادراتی، بنا به دلایلی از این نظر محروم واقع شده و نیازمند توجه جدی مسوولان و دست اندرکاران استانی و کشوری است.
باغبان عنوان کرد: سازمان توسعه صادرات کشور آماده رفع مسائل، مشکلات و کمبودهای متعدد امور صادراتی کهگیلویه و بویراحمد است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.
باغبان ابراز داشت: بر اساس مطالعات و بررسی های انجام شده، کهگیلویه و بویراحمد در زمینه محصولات کشاورزی، باغی، دامی، صنعتی، معدنی، گیاهان دارویی، صنایع دستی و فرش دارای قابلیت های فراوانی در زمینه صادرات است.
وی گفت: اقلام و امور صادراتی کهگیلویه و بویراحمد با حمایت شدن از سوی دستگاه های اجرایی و مدیران استانی و کشوری می تواند تا اندازه فراوانی مطرح شود و به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در این استان کمک کند.
لیلا باغبان مدیرکل دبیرخانه شورای عالی توسعه صادرات کشور برای آشنایی هر چه بیشتر با قابلیت ها و مشکلات متعدد بخش صادرات کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرد. ک/3 2759/563/675 شماره 048 ساعت 14:08 تمام
۰ نفر