۱۰ شهریور ۱۳۷۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6928219
T T
۰ نفر
"اهالی بخش بردخون" بوشهر ، خواستار احداث جایگاه سوخت در این بخش شدند # بوشهر ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 10/6/77 داخلی.اقتصادی. نفت.
توماری با امضای "اهالی بخش بردخون " خطاب به شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر نوشته شد که نویسندگان،خواستار احداث جایگاه سوخت در این بخش شدند.
به نوشته این تومار،مشکل کمبود جایگاه سوخت درحالی دراین بخش ساحلی و مرزی خودنمایی می کندکه زمینه ها و نیازهای فراوانی جهت ایجادآن وجود دارد.
در بخشی ازاین تومار که یک نسخه آن سه شنبه دراختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، وجود شناورهای صیادی، تلمبه های کشاورزی، عبور جاده مهم مرزی و ترانزیتی بوشهر- بندر عباس از جمله این زمینه ها ذکر شده است.
دراین تومارآمده است:هم اکنون مردم مناطق مختلف این بخش مجبورند برای تامین سوخت مورد نیاز خود مسافتی به طول 60 و 90 کیلومتر تا جایگاههای سوخت بندرهای دیر و دلوار را طی کنند.
رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر با تایید این مطالب گفت: اخیرا مجوز احداث یک واحد جایگاه سوخت در بخش بردخون از سوی این شرکت صادر شده است.
هوشنک کاویانی افزود: همچنین برای ساخت این جایگاه یکصد میلیون ریال تسهیلات بانکی اختصاص یافته اما با توجه به حجم زیاد عملیات اجرایی، این میزان اعتبار کافی نیست.
وی علت تاخیر درآغاز کار ساخت جایگاه سوخت بخش بردخون را مشکل مالی ذکر کرد.
کاویانی گفت:اعضای شورای روستایی بخش برای رفع این مشکل در تلاش هستند.
بخش بردخون از توابع شهرستان دیر با هشت هزار نفر جمعیت در130 کیلومتری جنوب بندر بوشهر قرار دارد.
۰ نفر