۲۸ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7104678
T T
۰ نفر
طرحهای گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی گرمی مغان اجرا می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/28 اقتصاد.داخلی.نماینده گرمی ، اردبیل - نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرحهای گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی این شهرستان از اردیبهشت امسال خبر داد.
ولی اسماعیلی روز یکشنبه در همایش دهیاران بخش مرکزی گرمی افزود: اعتبار لازم برای اجرای این طرحها در قالب گازرسانی به هفت روستا تامین شده است.
وی گفت: عملیات گازرسانی به بخش موران هم با شتاب لازم در حال اجرا بوده و روستاهایی از بخش مرکزی که در حدفاصل سه کیلومتری خط انتقال گاز موران قرار دارند از این نعمت برخوردار خواهند شد.
وی اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای توسعه منطقه گردشگری گیلارلو و احداث نمازخانه در آن ، حل مشکل اعتباری سد در حال اجرای کلاسر و افزایش سه دهیاری به مجموع دهیاری های بخش مرکزی گرمی را از برنامه های اولویت دار در گرمی مغان ذکر کرد.
وی بر لزوم نظارت دهیاران در روند اجرای طرحهای در حال اجرای منطقه تاکید کرد و از طرح مشکل وضعیت شغلی دهیاران در مجلس شورای اسلامی خبر داد وی گفت: تلاش می شود با تعیین و تصویب ردیف اعتباری لازم این مشکل به طور کلی برطرف شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا وی در این جلسه نسبت به تامین اعتبار ملی برای اجرای طرح هادی در روستاهای فاقد این طرح در شهرستان گرمی قول مساعد داد.
530/594/7124/ 1645 شماره 019 ساعت 09:57 تمام
۰ نفر