۲۳ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7116257
T T
۰ نفر
سرمربی تیم واترپلو زنجان: هدف بعدی جایگاه اول تا سوم آسیا است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/23 ورزش.واترپلو.جام حذفی تهران - سرمربی تیم واترپلوی هیات شنای زنجان پس از قهرمانی در جام حذفی باشگاه های ایران گفت: هدف بعدی کسب عناوین اول تا سوم رقابتهای باشگاه های آسیا است.
حسین نجفی روز دوشنبه در پایان دیدار نهایی مسابقات واترپلوی جام حذفی ایران در گفت و گو با ایرنا، افزود: هر چند در لیگ برتر واترپلو نتوانستیم جایگاه مناسبی را به دست بیارویم، اما در جام حذفی بازیکنان با کسب عنوان قهرمانی مزد تلاش خود را گرفتند.
وی خاطر نشان کرد: تیم واترپلوی زنجان نخستین جام قهرمانی این استان را در مسابقات سال جاری به دست آورد که جا دارد از استاندار و مدیر کل تربیت بدنی این استان به دلیل پشتیبانی در تمامی مراحل مسابقات تشکر و قدردانی کنم.
سرمربی تیم واترپلو هیات زنجان در خصوص برنامه های آتی این تیم گفت: بازیکنان سه ماه تابستان را به دلیل حضور در اردوهای تیم های ملی و رده های سنی مختلف واترپلو در اختیار فدراسیون هستند و اردوی تیم واترپلو زنجان از اول مهر ماه مجددا آغاز می شود.
وی تصریح کرد: در مهر ماه با هدف حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا اردو را آغاز می کنیم و امیدوارم در مسابقات آبان ماه که در کویت برگزار می شود، یکی از عناوین اول تا سوم را به دست آوریم.
نجفی تاکید کرد: برای حضور قدرتمند در مسابقات باشگاه های آسیا دو بازیکن خارجی نیز به تیم ملحق خواهند شد.
دیدار نهایی مسابقات واترپلو جام حذفی ایران صبح امروز در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و دو تیم هیات شنای زنجان و دانشگاه آزاد تهران به مصاف یکدیگر رفتند.
تیم واترپلوی هیات شنای زنجان با شکست 9 بر 6 دانشگاه آزاد ضمن کسب عنوان قهرمانی جام حذفی ایران جواز حضور در مسابقات واترپلوی قهرمانی باشگاه های آسیا را کسب کرد.
1379/1594 شماره 071 ساعت 13:07 تمام
۰ نفر