۲۸ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7117087
T T
۰ نفر
15 تیر ماه مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان اردبیل پایان می یابد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/28 ارتباطات.رسانه ها.جشنواره مطبوعات اردبیل - مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل گفت : روز 15 تیر ماه امسال مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان اردبیل پایان می یابد.
حبیب احمدی ، روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون 300 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است و با توجه به استقبال زیاد و نیز تقاضای فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان اردبیل هیات مدیره جشنواره مطبوعات استان اردبیل با تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره به مدت 15 روز دیگر یعنی تا نیمه تیر ماه امسال موافقت کرد.
وی اظهار کرد: جشواره مطبوعات استان اردبیل به دنبال برگزاری جشنواره مطبوعات شمال غرب ایران در سال گذشته در اردبیل به منظور ارتقای کیفی و کمی مطبوعات محلی و افزایش همکاری دست اندرکاران رسانه ها و نیز فراهم ساختن زمینه رقابت سالم بین آنان توسط خانه مطبوعات این استان برگزار می شود.
وی تیتر ، مقاله ، گزارش و خبر را چهار محور تعیین شده برای شرکت خبرنگاران و گزارشگران رسانه های گوناگون استان اردبیل شامل نشریه های محلی ، خبرگزاری ها و نمایندگی های مطبوعات سراسری ذکر کرد.
احمدی یادآور شد که تاکنون 300 اثر به دبیرخانه جشواره مطبوعات اردبیل رسیده است که توسط داوران استان اردبیل که از میان افراد باتجربه فعال در عرصه اطلاع رسانی و رسانه های گروهی منطقه برگزید شده اند مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که به عنوان داور برای ارزیابی آثار رسیده به جشنواره مطبوعات استان اردبیل انتخاب شده اند از شرکت و ارسال آثار به این جشنواره منع شده اند.
وی یادآور شد که هر فرد می تواند در هر چهار بخش این جشنواره با فرستادن حداکثر سه اثر شرکت کند و اگر بیش از سه اثر ارسال شود سه اثر اول به بخش داوری خواهند رفت و بقیه آثار حذف خواهند شد.
او با اشاره به اینکه داوری آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان اردبیل از روز 15 تیر ماه به بعد آغاز خواهد شد ادامه داد صاحبان آثار منتخب در این جشنواره در روز هفدهم مرداد ماه که مصادف با روز خبرنگار است با اهدای لوح سپاس و جوایزی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
اردبیل یکی از استان های فعال در عرصه اطلاع رسانی شامل نشریه های محلی ، خبرگزاری ها و نمایندگی های نشریه های سراسری است و در زمان حاضر بیش از 30 نشریه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دوره انتشار هفته نامه ، دو هفته نامه ، ماهنامه و فصل نامه در این استان فعال هستند.
592 شماره 141 ساعت 17:31 تمام
۰ نفر