۵ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7128517
T T
۰ نفر
چهار عضو گروهک تروریستی عبدالمالک پیش از عملیات تروریستی دستگیر شدند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/05 اجتماعی.انتظامی.گروهک زاهدان- رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان چهار عضو گروهک تروریستی جند الشیطان قبل از هر اقدام خرابکارانه ای شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش ایرنا، سرهنگ مسعود حیدری روز شنبه با اعلام این خبر گفت: پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان بدنبال کسب اطلاعات و اخباری در خصوص برخی تحرکات و اقدامات گروهک تروریستی جند الشیطان در لیالی قدر و راهپیمایی روز قدس و عید سعید فطر، اقدامات ویژه اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار داد.
وی بیان کرد: با توجه به حساسیت این موضوع و به منظور جلوگیری از هر گونه اقدام خرابکارانه، ضمن اعلام مراتب هوشیاری به ماموران امنیتی و انتظامی استان، به استان های همجوار هم اطلاع رسانی لازم انجام شد تا با اجرای طرح های ویژه انتظامی و هوشیاری کامل تحرکات این گروهک را تحت کنترل قرار دهند .
وی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی ماموران 30 مرداد ماه امسال سه نفر از اعضای این گروهک را در حالی که قصد عزیمت به استان کرمان را داشتند با همکاری ماموران انتظامی این استان به همراه مقادیری مواد منفجره و سلاح و مهمات دستگیر شدند .
این مسئول انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت : بدنبال دستگیری این 3 تروریست و با اعترافات صریح آنان ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند محل اختفای مقادیر زیادی سلاح ، مهمات و مواد منفجره را در یکی از روستاهای شهرستان خاش شناسایی و سوم شهریور ماه سال جاری نیز در یک عملیات مشترک با اداره اطلاعات و با همکاری پلیس آگاهی و یگان امداد آن شهرستان یکی دیگر از اعضای این گروهک را دستگیر کنند.
سرهنگ حیدری ادامه داد : در این عملیات 6 قبضه سلاح کلت کمری ، 4 قبضه نارنجک صوتی به همراه مهمات و مقادیری مواد منفجره از جمله چاشنی و فتیله انفجاری ،تی ان تی و دیگرتجهیزات انفجاری کشف و ضبط شد.
به گزارش ایرنا، گروهک تروریستی عبدالمالک موسوم به جندالشیطان در چند سال گذشته با اقدامات تروریستی و انجام انفجار انتحاری در گردهمایی سران طوایف در پیشین شهرستان سرباز، مسجد علی ابن ابیطالب (ع) و مسجد جامع زاهدان و تاسوعای حسینی چابهار، تعدادی از هموطنان بی گناه را شهید و شماری زیادی را نیز مجروح کردند. ک/1 653/330 شماره 112 ساعت 17:34 تمام
۰ نفر