۱۴ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7129768
T T
۰ نفر
هفتمین کنگره ملی علوم باغبانی در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/14 علمی آموزشی.کنگره علوم باغبانی.دانشگاه صنعتی اصفهان اصفهان- هفتمین کنگره ملی علوم باغبانی به همت انجمن علوم باغبانی ایران و با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان و معاونت تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی روز دوشنبه در اصفهان آغاز شد.
به گزارش ایرنا،این کنگره با هدف ارتقا و توسعه علوم باغبانی در کشور و گسترش و تقویت هرچه بیشتر پیوندهای فعالان حوزه های اندیشه و عمل در عرصه های مختلف علوم باغبانی به مدت سه روز تا 17 شهریور ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.
محورهای پژوهشی این کنگره شامل بهنژادی گیاهان باغبانی،کاربرد بیوتکنولوژی و کشت بافت در علوم باغبانی، فیزیولوژی درختان میوه، گیاهان زینتی و سبزیها، فیزیولوژی پس از برداشت محصولات باغبانی، نقش تنش ها در تولید محصولات باغبانی، کشت،صنعت و فراوری گیاهان دارویی است.
نقش محصولات کشاورزی در اقتصاد کشور و تغذیه محصولات باغبانی، تولید محصولات ارگانیک در باغها، طراحی و مدیریت فضای سبز، مدیریت باغ و تولید نهال استاندارد، کاربرد تکنولوژی های نوین در علوم باغبانی و گیاه افزایی در باغبانی از دیگر محورهای این کنگره به شمار می آید.
در این کنگره آخرین یافته های بخش باغبانی و کشاورزی کشور در قالب مقالات پژوهشی، کارگاه های آموزشی و تورهای علمی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
همچنین نمایشگاه تخصصی آخرین تولیدات و یافته های علمی بخش کشاورزی و باغبانی ایران در حاشیه این کنگره برپا شده است.
7148/ 607 شماره 119 ساعت 14:03 تمام
۰ نفر