۱۶ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7130278
T T
۰ نفر

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران :

۱۶ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7130278
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران : دشمنان هرگز فکر توطئه و تعرض به ایران را نداشته باشند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/16 فرهنگی.سپاه.کهگیلویه و بویراحمد یاسوج - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به همه دشمنان این نظام و انقلاب هشدار می دهیم که هرگز فکر و اندیشه تعرض ، توطئه و هرگونه فتنه ای را در این نظام الهی و دینی نداشته باشند زیرا با پاسخی محکم و کوبنده از سوی رزمندگان و فرزندان شجاع این مرز و بوم مواجه خواهند شد.
سردار حسین سلامی چهارشنبه درحاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران دارای ملت و رهبری شجاع ، با تدبیر و هوشیار است که تاکنون اجازه هیچ گونه تعرض و پیشروی را به هیچ دشمنی در سرتاسر جهان نداده است.
وی بیان کرد: با اطمینان راسخ بار دیگر به همه کشورها و دولت هایی که کوچکترین قصد و غرضی برای تعرض و ضربه زدن به این کشور و نظام الهی را داشته باشند اعلام می کنیم که هر چه سریعتر دست از این گونه تفکرات و رویاهای دست نیافتنی خود بکشند.
سلامی اظهار داشت: هم اکنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس سخت ترین و خطرناک ترین سناریوهای تهدید، آمادگی های دفاعی خود را اعم از آمادگی های بازدارنده و آمادگی های رزمی با دشمنان بزرگ این نظام و انقلاب سازماندهی کرده است.
وی با بیان اینکه ، سپاه همواره تحت هر شرایطی در حال آمادگی کامل بسر می برد ، گفت: سپاه پاسداران تاکنون ماموریت ها و استراتژی های خود را متناسب با انواع تهدیدات دشمن سازماندهی و انجام داده است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: درحقیقت سپاه پاسداران خود را بر اساس ابتکار و آزادی عمل، شناخت دقیق موضع تهدید، زمان تهدید و حجم تهدیدات آماده کرده است.
وی ، در خصوص شهادت چند تن از فرزندان رشید و شجاع استان کهگیلویه وبویراحمد که در درگیری با اشرار و گروهک تروریستی پژاک شربت شهادت را نوشیدند ، گفت: سپاه و ملت بزرگ ایران همواره به داشتن چنین فرزندان مومن و فداکار افتخار می کند.
سردار سلامی افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد که با داشتن چنین فرزندان شجاع و سلحشور نقش بسزا و تعیین کننده ای را در طول هشت سال دفاع مقدس داشت: این بار نیز در دفاع از ارزشهای نظام و ولایت نیز جانانه ایستادگی و مقابله کرده است.
وی ، با تبریک و تسلیت شهادت این شهدای گرانقدر به خانواده های محترم و مردم سلحشور این استان گفت: نوشیدن جام شهادت همواره موهبتی الهی بوده است که نصیب هرکسی نخواهد شد و خانواده های محترم این شهیدان باید از شهادت فرزندان برومند خود در راه اسلام و این نظام دینی افتخار کنند.
طی حکمی از سوی فرمانده کل سپاه، و در مراسمی با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ، سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد شد و از خدمات سردار عوض شهابی فر فرمانده پیشین سپاه فتح این استان تجلیل به عمل آمد.ک/3 563/7530 شماره 194 ساعت 19:22 تمام
۰ نفر