۲۷ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7132558
T T
۰ نفر

درخشش خبرنگاران ایرنا در جشنواره ترافیک و رسانه

۲۷ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7132558
درخشش خبرنگاران ایرنا در جشنواره ترافیک و رسانه ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/27 اجتماعی.جشنواره.ایرنا تهران - دو خبرنگار و یک عکاس ایرنا در چهارمین جشنواره رسانه و ترافیک، رتبه های برتر را از آن خود کردند.
به گزارش خبرنگار شهری ایرنا، 'فرشید اسحاقی ' از ایرنا مرکز تهران حائز رتبه نخست بخش گزارش خبری و 'میلاد معصومی ' از دفتر ایرنا مرکز اهواز حائز رتبه نخست بخش عکس چهارمین جشنواره رسانه و ترافیک شدند.
همچنین، 'شکوفه سلیمانی ' خبرنگار دفتر ایرنا در شهرکرد در بخش خبر، شایسته قدردانی هیات داوران چهارمین جشنواره رسانه و ترافیک شد.
اسامی سایر برگزیدگان چهارمین جشنواره رسانه و ترافیک به شرح ذیل است: بخش تیتر: 'نرگس رضایی ' از روزنامه همشهری، 'محسن جندقی ' از روزنامه وطن امروز، 'علی سامعی ' از نشریه خودرو و 'ماندانا فتحی جو' از خبرگزاری تین نیوز شایسته تقدیر شدند.
در بخش تیتر اثری حائز کسب رتبه نخست تشخیص داده نشد.
بخش سرمقاله، مقاله، یادداشت، نقد و تحلیل: 'محمد امین خوش نیت ' از روزنامه ایران 'بیژن سورانی ' و 'حسین گل محمدی ' هر دو از روزنامه جوان شایسته تقدیر شناخته شدند.
در این بخش 'رضا صیادی ' از نشریه همشهری مسافر حائز رتبه نخست شد.
بخش خبر: 'شکوفه سلیمانی ' از خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر اهواز ، 'مریم گلباز' از خبرگزاری فارس و 'آزاده محمدی ' از خبرگزاری موج شایسته تقدیر شناخته شدند اما در این بخش نیز اثری حائز رتبه نخست نشد.
بخش گفت و گو: 'نرگس رضایی ' از روزنامه همشهری، 'پوران محمدی ' از روزنامه جام جم، 'کامران بارنجی ' و 'افسانه قانع ' هر دو از روزنامه تهران امروز شایسته تقدیر شدند.
در این بخش ، 'مینا یوسفی ' از روزنامه دنیای اقتصاد حائز رتبه نخست شد.
بخش گزارش خبری: 'نرگس محمدی ' از خبرگزاری برنا شایسته تقدیر شد.
در این بخش 'فرشید اسحاقی ' از ایرنا حائز رتبه نخست شد.
بخش گزارش توصیفی: 'نورا حسینی ' از خبرگزاری مهر، 'مهرنوش حیدری ' از روزنامه ایران شایسته تقدیر شدند و 'علیرضا کیوانی نژاد' از نشریه همشهری تاکسی حائز رتبه نخست شد.
بخش گزارش تحقیقی: 'محمدجواد به آبادی ' از خبرگزاری ایسنا، 'بهروز شهبازی پور' از نشریه ایران خودرو شایسته تقدیر و 'زهرا صالحی زاده ' از نشریه همشهری جوان حائز رتبه نخست شد.
در بخش عکس: 'حسین تهرانی ' از روزنامه همشهری، 'ناصر سپهوند' از همشهری مسافر، یلدا معیری از روزنامه تهران امروز و 'حسین ساکی ' از باشگاه خبرنگاران جوان مورد قدردانی قرار گرفتند و 'میلاد معصومی ' از دفتر ایرنا در اهواز رتبه نخست را کسب کرد.
در بخش کاریکاتور: 'فرزانه وزیری تبار' از نشریه کاریکاتور، 'علی کاشی ' از روزنامه مردم سالاری و 'رسول آذرگون ' و 'مجید صالحی ' هر دو از روزنامه همشهری شایسته تقدیر شدند.
در این بخش، فضل الله تاری از سازمان صدا و سیما رتبه نخست را کسب کرد.
بخش ویژه با موضوع اقتصاد حمل و نقل: 'سعید سروندی ' از خبرگزاری شهر ، ' مهسا تاج ' از نشریه ایران خودرو و 'مریم خدیوی ' از روزنامه خراسان رضوی شایسته تقدیر شدند و 'کامران نرجه ' از روزنامه اطلاعات حائز رتبه نخست شد.
رسانه های شنیداری: 'مجید حلاجی ' از خبر رادیو به عنوان نفر نخست معرفی شد رسانه های دیداری: 'حمید خواجه نژاد' رتبه اول را کسب کرد.
بر اساس این گزارش از 50 نفر نامزد معرفی شده، 21 نفر از روزنامه ها، 11 نفر از خبرگزاری ها، 10 نفر از واحدهای مختلف صدا و سیما و 8 نفر نیز از مجلات و هفته نامه ها انتخاب شده اند.
این گزارش می افزاید: یک دوره مسابقه دوچرخه سواری ویژه خبرنگاران در حاشیه جشنواره مذکور صبح روز پنجشنبه 24 شهریور در محل پارک چیتگر در دو بخش آقایان و بانوان به صورت جداگانه برگزار شد.
در این مسابقه در بخش آقایان به ترتیب سیدمحمدرضا میرحسینی (از صدای شهر رادیو تهران )، حسین مودب (از سایت خبری پلیس ) و محمدجواد به آبادی ( از ایسنا) و در بخش بانوان نیز به ترتیب الهام مدرسی (از خبر 30/20 شبکه دو سیما)، مریم شیخی (از روزنامه مردم سالاری ) و افسانه قانع (از روزنامه تهران امروز) به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده شدند.
تهرام/ 9100 / 1556/ شماره 116 ساعت 15:39 تمام
۰ نفر