۵ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7133493
T T
۰ نفر
به گزارش ایرنا، ;محمد رئوفی نژاد ; روز شنبه در مراسم بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره این روستا، با بیان اینکه مشکل توزیع برق این روستا نیز به زودی برطرف می شود، افزود: با عنایتی که رییس جمهور در دور دوم سفر به روستای سارمساقلو داشتند، عمده مشکلات این روستا رفع و روند پیشرفت آن به سرعت در حال اجرا شدن است.
وی، توجه به ورزش را از ویژگی ها و شاخص های مردم زنجان دانست و یادآورشد: توجه و علاقه مردم این استان به ورزش و تربیت بدنی موجب افزایش سرانه ورزشی و تربیت و آموزش قهرمانان ملی و جهانی شده است.
رئوفی نژاد، علاقه مندی زنجانی ها به ورزش و تربیت بدنی را مربوط به ورزشهای تیمی و انفرادی عنوان و اظهار کرد: این مردم با همت خود توانسته اند از تمامی ظرفیت های ورزشی استان به خوبی بهره برداری کرده و زمینه توسعه و ارتقای فضاهای ورزشی را فراهم کنند.
مدیر کل امور ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مراسم، با بیان اینکه دولت نهم و دهم توجه ویژه ای به افزایش سرانه ورزش روستایی داشته اند، گفت: در زمان حاضر با توجه ویژه دولت، سرانه ورزشی روستاهای استان زنجان به بیش از 43 سانتی متر افزایش یافته است.
;ایرج رحمانی ;، از اجرای 500 فضای ورزشی در 500 روستای زنجان طی برنامه پنجم توسعه خبر داد و خاطر نشان کرد: این طرحها در نوع خود بی نظیر بوده و با تحقق آن سرانه ورزش روستایی استان زنجان رشد و تحول چشم گیری خواهد داشت.
رحمانی، محل تامین اعتبار سالن ورزشی چند منظوره روستای سارمساقلو را از محل اعتبار توسعه مناطق محروم دانست و یادآورشد: این پروژه از مصوبات دور سوم سفر هیات دولت به استان زنجان می باشد که در کمترین زمان ممکن اجرا و به بهره برداری رسیده است.
7319/522/245
۰ نفر