۱۰ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7135993
T T
۰ نفر
داور جشنواره تئاتر رضوی: چراغ تئاتر با جشنواره ها روشن می ماند ..............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 1390/07/10 فرهنگی.هنری.جشنواره تئاتر رضوی بجنورد _ داور بازبین هشتمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی گفت: چراغ تئاتر با جشنواره ها روشن خواهد ماند.
به گزارش ایرنا به نقل از ستاد خبری هشتمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، ;هادی مرزبان ; با بیان اینکه برگزاری هر جشنواره ای را باید به فال نیک گرفت افزود: این رویداد کار بسیار ارزنده ای است و این به تئاتر کمک می کند.
وی اظهار داشت: برگزاری جشنواره های مختلف تئاتر همچون جشنواره رضوی در تولید آثار فاخر و تقویت متون نمایشی تاثیرگذار است و برگزاری هرجشنواره خدمتی به هنر تئاتر است و هنرمندان نیز باید تلاش کنند تا آثار تولیدی خود را ارتقا دهند. مرزبان اظهار امیدواری کرد هشتمین دوره جشنواره تئاتر رضوی در سطح کیفی خوبی برگزار شود و افزود: تحقق این امر به هنرمندان تئاتر و متولیان برگزاری جشنواره بستگی دارد. این پیشکسوت عرصه تئاتر اظهار داشت: هنرمندان باید علاوه بر افزایش معرفت دینی خود در ارتباط با سیره رضوی در ارتقای دانش تخصصی در حوزه تئاتر تلاش کنند.
هشتمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی 12تا 14 مهرماه در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی برگزار می شود. ک/1 7184/626/330
۰ نفر