۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7152949
T T
۰ نفر
استان سمنان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) غرق درعزا و ماتم است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/27 اجتماعی.مناسبت ها.شهادت حضرت فاطمه سمنان - در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) مردم ولایتمدار و متدین استان سمنان با برپایی آیین های عزاداری در عزا و ماتم بسر می برند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین های سوگواری آن حضرت طی شب گذشته و امروز در نقاط مختلف استان سمنان در مساجد، حسینیه ها و تکایا برپا است و دوستداران و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (ع) با حضور در مجالس عزاداری ارادت خود را به این خاندان ابراز می دارند.
گزارش های رسیده از نقاط مختلف استان سمنان حاکی است که آیین های سوگواری شهادت حضرت فاطمه ( س ) در روزهای اخیر با حضور پرشور علاقه مندان به خاندان نبوت و امامت (ع ) برگزار شده و مردم متدین این استان با حضور در مجالس عزاداری حضرت زهرای مرضیه ( س ) عشق و ارادت خود را به آن حضرت ابراز داشتند.
به همین مناسبت ارادتمندان آن حضرت در استان سمنان با دادن نذورات، پخت حلیم و نیز خواندن نماز حضرت فاطمه زهرا (س ) دلدادگی خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) ابراز کردند.
برپایی دسته های عزاداری و نیز تشییع جنازه نمادین آن حضرت از دیگر برنامه های عزداران فاطمی در استان سمنان بود. ک/3 599/608 / 1760 شماره 010 ساعت 09:36 تمام
۰ نفر