۱۴ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7156962
T T
۰ نفر
فریاد مرگ بر اسراییل در آسمان استان یزد طنین انداز شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/14 سیاسی.یزد.یزد.یزد یزد - مردم دارالعباده یزد با حضور گسترده در راهپیمایی ضد صهیونیستی، جنایت اخیر این رژیم در حمله به ناوگان آزادی را بشدت محکوم نمودند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، اقشار مختلف مردم دارالعباده یزد پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور در این راهپیمایی ، خشم و انزجار خود را از این جنابت هولناک به نمایش گذاشتند.
راهپیمایان از مسجد ملا اسماعیل، محل برگزاری نماز جمعه تا چهار راه شهدا را راهپیمایی و با شعارهای مختلف انقلابی خود ضمن محکوم نمودن این جنایت با مردم ستمدیده فلسطین و غزه اعلام همدردی کردند.
مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، خون شهید غزه در جوش و در خروش است، مرگ بر اسرائیل از هرطرف به گوش است، امروز روز جنبش و قیام است، روز نجات امت اسلام است، دفاع از فلسطین باعث عزت ماست ، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست، آمریکا ، اسرائیل این آخرین پیام است، سپاه اسلامیان آماده قیام است و رژیم صهیونیستی رژیم شیطانی است ، کار همیشه او ظلمت و ویرانی است از مهمترین شعارهای راهپیمایان یزدی بود.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در شش بند قرائت که با تکبیر مردم مورد تائید قرار گرفت.
در این قطعنامه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره ) و شهدای پانزده خرداد ، از دولت های آمریکا ، انگلیس و فرانسه و دیگر دولت های اروپایی به عنوان حامیان اصلی رژیم اسرائیل غاصب نام برده شده که باید بخاطر این حمایت در مقابل افکار عمومی پاسخگو باشند.
راهپیمایان از شورای امنیت و جامعه بین المللی خواسته اند که در گشودن گذرگاه های کمک رسانی به مردم غزه، اقدام عملی نمایند.
همچنین از سازمان کنفرانس اسلامی هم درخواست شده به همراه وجدان های بیدار کشورهای اسلامی و عربی، اقدامات وحشیانه این رژیم را محکوم نمایند.
تظاهرکنندگان همچنین آمادگی کامل خود ر ا برای پیوستن به کاروان آزادی کمک به مردم مظلوم غزه ابراز داشتند.
در پایان این قطعنامه هم تاسی به راهبردها و رهنمودهای ولی امر مسلمین ، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در کمک به ملت مجاهد فلسطین ، مردم و دولت قانونی غزه و همچنین مجاهدان حماس ، مقاومت و انتفاضه مورد تاکید قرار گرفت.
گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستان های بافق، تفت، مهریز، خاتم، ابرکوه، اردکان، میبد، طبس، صدوق و بهاباد نیز حاکیست اقشار مختلف مردم این مناطق با حضور در راهپیمایی ضد صهیونیستی، جنایت اخیر این رژیم را محکوم کردند .ک2 7536/650 شماره 179 ساعت 16:36 تمام
۰ نفر