۲۳ شهریور ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7172106
T T
۰ نفر
نماینده ولی فقیه و نمایندگان خبرگان آذربایجان غربی اهانت به قرآن را محکوم کردند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/06/23 سیاسی.بیانه.هتک حرمت ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه مشترکی اهانت عوامل استکباری به قرآن مجید را محکوم کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی و آیت الله علی اکبر قره باغی و آیت الله علی اکبر قرشی در این بیانیه مشترک که متن آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، خواستار اقدام عاجل و جدی همه نهادهای مسوول جهانی به خصوص سازمان ملل متحد و شورای امنیت برای محکوم کردن هتاکی به کلام الله مجید و تعقیب و محاکمه عاملان این جسارت زشت شدند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: متاسفانه در شرایطی که اوضاع جهان در بحرانی ترین شرایط خود به سر می برد و شیطان با مجهز کردن لشگریان خود به انواع سلاحها و خدعه ها، در پی سلب ایمان، معنویت و اتحاد از موحدان و مومنان ادیان الهی است، خبر آتش سوزی و اهانت به قرآن کریم به این نگرانی ها بیشتر دامن زد.
بیانیه مذکور افزوده است: البته واقفیم که این اقدامات جز دسیسه تبلیغاتی بیش نیست، ولی گستاخی و بی شرمی این کاهنان سیه فکر سرسپرده صهیونیسم بدان جا رسیده که کلام الله را با کینه های دیرینه خود به حوادث 11 سپتامبر ربط می دهند، حادثه ای که استعمار غرب خود برای غارت منابع کشورهای مستضعف به وجود آورد.
امام جمعه ارومیه و نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان این حادثه را به همه موحدان و مسلمین جهان ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران، تسلیت گفته اند و از مردم ارومیه برای شرکت در راهپیمایی امروز دعوت کردند.
گفتنی است ، مردم ارومیه قبل از ظهر امروز در محکومیت اهانت به کلام الله وحی راهپیمایی می کنند.
581 شماره 018 ساعت 10:06 تمام
۰ نفر