۱ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7183330
T T
۰ نفر
رضازاده: عملکرد وزنه برداران در مسابقات آسیایی راضی کننده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/01 ورزش.وزنه برداری.وزنه برداری شهرری - سرپرست فدراسیون وزنه برداری ایران با اشاره به کسب چهار مدال در مسابقات آسیایی گوانگجو در رشته وزنه برداری گفت: نتایج و عملکرد وزنه برداران ایرانی شرکت کننده در مسابقات آسیایی راضی کننده است .
حسین رضازاده صبح روز دوشنبه در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره ) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزنه برداران دراین مسابقات موفق به کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز شدند.
وی اظهار داشت: در دسته 69 کیلوگرم نیز با اختلاف وزن و در دسته 94 کیلوگرم نیز که قهرمان المپیک حضور داشت با اختلاف وزن یک کیلوگرم مدال را از دست دادیم.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری با اظهار رضایت از دیگر ملی پوشان وزنه برداری گفت: سال آینده مسابقات جهانی پاریس را پیش رو داریم که این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک نیز است.
وی اظهار امیدواری کرد در مسابقات جهانی پاریس نیز تیم وزنه برداری کشور مان موفق به کسب مدالهای خوشرنگ و سهمیه المپیک شود.
اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران صبح روز دوشنبه در میان استقبال تعدادی از مسوولان و مردم وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره ) درتهران شدند.
تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات آسیایی گوانگجو توسط بهداد سلیمی مدال طلا، دو مدال نقره توسط اصغر ابراهیمی و مرتضی رضاییان و یک مدال برنز توسط سجاد انوشیروانی کسب کرد.ک/3 تمام /688/1600/1840 شماره 092 ساعت 13:51 تمام
۰ نفر