۱۰ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7185185
T T
۰ نفر
استاندار اردبیل: مدیران باید در محل ماموریت خود ساکن باشند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/10 سیاسی.داخلی.استاندار اردبیل.مدیران پروازی اردبیل- استاندار اردبیل گفت: مدیران باید برای خدمات رسانی مطلوب و بهتر به مردم، در محل ماموریت خود ساکن باشند.
سیدحسن صابری سه شنبه شب درجلسه شورای اداری استان افزود: در شهرهای با فاصله 20 کیلومتر از اردبیل نیز مدیران باید نسبت به سکونت و حضور دایمی در محل ماموریت خود اقدام کنند.
شهرستانهای سرعین، نیر، نمین و بخش های کوراییم، عنبران، ویلکیج به همراه دیگر شهرستان ها و بخش های استان اردبیل جزو مناطقی هستند که مدیران و مسوولان ادارات آنها باید در محل کار خود سکونت داشته و از تردد روزانه به شهرهای همجوار خودداری کنند.
وی اضافه کرد: محدودیتی درباره سکونت کارشناسان در شهرهای همجوار محل اشتغال نیست، ولی مدیران ملزم به اسکان در محل خدمت خود هستند.
صابری گفت: بهتر است مدیران در محل اشتغال خود سکونت کرده و همانند مردم و مانند آنها از مواهب طبیعی و اجتماعی و ندرتا مشکلات موجود برخوردار شوند.
وی تاکید کرد: بزرگترین وظیفه مسوولان در نظام اسلامی خدمت بیشتر به خلق خداست و بهترین روش زندگی برای یک مسوول نیز مانند مردم و در کنار آنها بودن است.
استاندار اردبیل همچنین با اشاره به ضرورت صرفه جویی در دستگاههای اجرایی گفت: اعتقادم بر این است که ما مدیران باید از میزان اضافه کاری دریافتی خود کاسته و بخشی از آن را به کارکنان زیر دست اختصاص دهیم.
وی همچنین به خاتمه رسیدگی به برنامه پنجم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: نمایندگان پس از استراحت اماده بررسی بودجه سال 1390 خواهند شد و مسوولان استان نیز باید برنامه های خود برای بودجه عمرانی سال آتی را سریعتر تکمیل کنند.
وی ییان کرد: برنامه های سال 90 باید بر اساس اولویت توجه به مناطق محروم ، مناطق روستایی، پروژه های نیمه تمام و پروژه های سفر هیات دولت تنظیم و به هیات دولت ارایه شود.
استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای قانون هدفمنند کردن یارانه ها اشاره کرد و گفت: همه مدیران باید آماده اجرای قانون باشند و در این راستا باید بر سعه صدر و صبر و حوصله خویش افزوده و رفتاری متناسب با شان ملت بزرگ ایران داشته باشند.
صابری تاکید کرد زیبنده نیست درباره این قانون به مطالبات و پرسش های مردم پاسخ های سردرگم کننده و درشت داده شود، برخورد با مردم باید در شان این ملت بزرگ باشد.
وی همچنین به فرا رسیدن زمستان اشاره کرد و گفت: دستگاههای امداد رسان و دیگر ارگانها باید آماده باشند تا انشالله فصل پربرف و بارانی را شاهد بوده و آن را با موفقیت و بدون حادثه خاصی سپری کنیم.
کمک به نهاد کتابخانه های استان، پرداخت مطالبات شهرداری، تکریم بازنشستگان ازجمله مطالب و تذکراتی دیگری بود که استاندار اردبیل در جلسه شورای اداری استان به ان اشاره کرد.
530/587 شماره 014 ساعت 08:54 تمام
۰ نفر