۱۶ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7192162
T T
۰ نفر
مدیر عامل تاکسیرانی: هنوز کرایه ها گران نشده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/16 اجتماعی.شهری.تاکسیرانی تهران - مدیر عامل تاکسیرانی تهران اعلام کرد: هنوز کرایه تاکسی ها در پایتخت گران نشده و برای انجام این مهم منتظر ابلاغ فرمانداری تهران هستیم.
فضل الله اسلامی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچ یک از تاکسیرانان با اعلام نرخ های جدید از سوی شورای اسلامی شهر تهران، نرخ کرایه های خود را افزایش نداده اند.
وی با اشاره به اعلام افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی ها از سوی شورای اسلامی شهر اظهار داشت: عده کمی از رانندگان گردشی با بی توجهی به زمان اجرای طرح، خودسرانه اقدام به افزایش نرخ کرایه های خود کرده بودند که توجیه شدند و جلوی این اقدام گرفته شد.
اسلامی افزود: در جلسه توجیهی به رانندگان تاکسی های خطی نیز ابلاغ شد تا زمان تاییدیه فرمانداری تهران مکلف به رعایت مصوبه فعلی هستند و برای افزایش نرخ کرایه ها باید منتظر بمانند.
اسلامی تاکید کرد: تا زمان تایید نهایی ابلاغیه جدید نرخ کرایه ها از سوی فرمانداری تهران، کرایه ها را افزایش نخواهیم داد.
مدیر عامل تاکسیرانی تهران همچنین از تهیه برچسب نرخ جدید کرایه تاکسی خبر داد و افزود: این برچسب ها همزمان با ابلاغ فرمانداری تهران در خصوص افزایش نرخ کرایه ها به رانندگان ارایه خواهد شد تا بر روی شیشه خودروی خود نصب کنند.
اسلامی از تمامی رانندگانی که همکاری لازم را در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها داشتند، تشکر و قدردانی کرد.
تهرام/9136/1275 شماره 123 ساعت 14:55 تمام
۰ نفر