۱۱ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7390353
T T
۰ نفر
مسابقات کشوری کشتی سنتی باچوخه در سبزوار پایان یافت ....................................................
سبزوار، خبرگزاری جمهوری اسلامی 11/01/87 داخلی.ورزشی.
مسابقات کشوری کشتی سنتی باچوخه یادبود سرداران و 35 شهید روستای نوده انقلاب سبزوار روز یکشنبه با معرفی برترین ها پایان یافت.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقات 150 نفر در قالب 20 تیم کشتی با چوخه از استان های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی حضور داشتند.
در این پیکارها، تیم کشتی باچوخه روستای نوده انقلاب بخش خوشاب سبزوار موفق به کسب مقام اول شد و تیم های مشهد و تایباد نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم این رقابت ها را از آن خود کردند.
در بخش انفرادی مسابقات نیز این نتایج بدست آمد: وزن 65 کیلوگرم: یوسف سازگار از روستای نوده اول، جواد انزلی از تایباد دوم و بهروز پهلوانلو از مشهد سوم وزن 75 کیلوگرم: حمزه حیدری، الیاس اکبری و مهدی فیضی از روستای نوده انقلاب سبزوار به ترتیب بر سکوی اول تا سوم مسابقات کشتی سنتی باچوخه این شهرستان ایستادند.
وزن 85 کیلوگرم: عباس نیک سرشت از مشهد اول، محمد حسن حاجی آبادی از نیشابور دوم و حسن کیوان از جوین سوم وزن 85 کیلوگرم: علیرضا محمدآبادی از تایباد اول، ناصر نیک سرشت از مشهد دوم و رضا قهرمانی از احمد آباد جوین سوم این مسابقات به همت شورای اسلامی و شورای ورزشی روستای نوده انقلاب سبزوار با همکاری اداره تربیت بدنی این شهرستان در محل زمین ورزشی این روستا برگزار شد و در پایان از نفرات اول تا سوم با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد.
روستای نوده انقلاب بخش خوشاب سبزوار با حدود دو هزار و 500 نفر جمعیت در شمال این شهرستان واقع شده است.ک/2 7499/663/659 شماره 184 ساعت 15:53 تمام
۰ نفر