۲۳ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7393957
T T
۰ نفر
رییس بنیاد شهید: پنج هزار نخبه شاهد و ایثارگر در کشور داریم ............................................................
مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 23/01/87 داخلی.اجتماعی.فرهنگی.بنیاد.شهید.نخبه.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیش از پنج هزار نفر نخبه و سرآمد شاهد و ایثارگر در کشور شناسایی شده است.
دکتر "حسین دهقان" جمعه در حاشیه همایش بزرگ نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت:این نخبگان و سرآمدان در عرصه های دانشگاهی، اختراع و هنر و غیره در سطح ملی شناسایی شده اند.
وی ادامه داد: اگر دفاتر استانی مرکز نخبگان و سرآمدان شاهد ایثار فعال شود این عدد بالاتر می رود.
وی اظهار داشت: هم اینک 403 نفر نخبه و سرآمد شاهد و ایثارگر در خراسان رضوی شناسایی شده اند.
دهقان گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، در مرکز نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر، تمامی افرادی که در سطوح مختلف سنی و تحصیلی یا در زمینه های مختلف عمومی یا حرفه ای که از استعداد بیشتری نبست به دیگران برخوردار هستند شناسایی و حمایت خواهند شد.
وی ادامه داد: این حرکت چند سالی است که شروع شده و از پارسال با یک نگاه متفاوت کار خودش را ادامه داده است.
دهقان گفت: ایثارگران با اراده، همت، علاقه مندی و پشتکار کار می کنند و این طبیعت جامعه ایثارگری است.
او افزود: جامعه ایثارگری در حوزه های مختلف از افراد دیگر سرآمد هستند که از جمله این حوزه ها می توان به حوزه های ادبی، هنری، مدیریتی و غیره اشاره کرد.
معاون رییس جمهور افزود: ما امسال برنامه خود را با شعار سال نوآوری و شکوفایی مقام معظم رهبری تطبیق دادیم و مجموعه فعالیت ها و برنامه های خود را در حوزه ارتقای سطح رضایتمندی ایثارگران و توسعه سطح خدمات ارایه شده به آنها برنامه ریزی کرده ایم.
دهقان ادامه داد: امیدواریم در نیمه نخست امسال این رضایتمندی و خدمات را به نقطه اوج خود برسانیم. ک/3 7500/662/589/640 شماره 061 ساعت 17:36 تمام
۰ نفر