۳۱ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7397122
T T
۰ نفر
استاندار یزد: مهار تورم نیازمند راهکارهای علمی و عملی است .........................................................
یزد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 31/01/87 داخلی.اقتصادی.تنظیم بازار.تورم.
استاندار یزد گفت: برای مهار تورم و گرانی باید از راهکارهای علمی و عملی استفاده شود.
به گزارش ایرنا " محمدرضا فلاحزاده " روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان یزد افزود: در زمان حاضر گرانی فشار اقتصادی را به اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر محروم وارد می سازد که با مهار آن باید از این امر جلوگیری شود.
وی بخشی از گرانی را مربوط به نابسامانی اقتصادی در سطح بین المللی و بخشی دیگر را داخلی دانست.
فلاحزاده با تاکید جدی بر مساله کنترل قیمتها از فرمانداران شهرستان های استان یزد خواست ، پیشنهادهای خود را در این خصوص ارایه دهند و پس از جمع بندی در کارگروههای پنجگانه، ظرف مدت 15 روز برای اقدامات لازم به استانداری ارسال کنند.
امام جمعه محمدآباد یزد نیز در این جلسه ، با اشاره به سال نوآوری و شکوفایی گفت: نوآوری و شکوفایی بایدبرای جامعه ما به صورت فرهنگ در ابعاد علمی، اخلاقی و تربیتی متبلور شود.
حجت الاسلام " مدرسی " با بیان اینکه در کنار خدمت فرهنگی ، خدمت به تامین معاش مردم از بهترین عبادات است،افزود: در نظام ارزشی ما رضایت عمومی ملاک اصلی ارزش کار است و افزایش قیمت ها با سیاست های دولت نهم سازگار نیست.
وی همچنین با اشاره به معضل کم فروشی ، نظارت جدی دستگاههای ذیربط بر قیمت ها و برخورد قانونی با متخلفین را خواستار شد.
جلسه ستاد تنظیم بازار استان یزد به منظور نظارت بیشتر بر قیمت هاو کنترل تورم برگزار شد و اعضا این جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص گرانی و نحوه مقابله با آن بیان کردند. ک/2 688/ 1027/ 607 شماره 192 ساعت 12:49 تمام
۰ نفر