۸ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7401228
T T
۰ نفر
انتظارات مردم و مسوولان از نمایندگان خود در مجلس هشتم ....................................................
ارومیه، خبرگزاری جمهوری اسلامی 08/02/87 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.دیدگاهها.
هشتمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با تمام فراز و نشیب ها طی دو دور برگزاری روز ششم اردیبهشت ماه جاری با شناخت نمایندگان مجلس به کار خود پایان داد.
ملت هوشیار ایران اسلامی با حضور مقتدرانه خود، به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته تا توطئه ها و نقش های شوم دشمنان در کمرنگ کردن مشارکت آنان در انتخابات هشتم را خنثی و ناکام بگذارند.
در این انتخابات دشمنان و معاندن نظام به رغم بهره گیری از تمام ترفندها و شایعه پراکنی ها نتوانستند خللی دراراده آهنین این ملت بزرگوار و امتحان پس داده ایجاد کنند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، گفت: مردم با حضور آگاهانه درپای صندوق های رای توانستند اقتدار و اتحاد خود را در دفاع از دستاوردهای انقلاب به نمایش بگذارند.
آیت الله سیدعلی اکبر قره باغی، افزود: مردم با انتخاب نمایندگان اصلح انتظار تدوین قوانینی که بتواند مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور را در دو جبهه داخلی و برون مرزی رفع کند، دارند.
در همین خصوص امام جمعه چالدران گفت: مردم با حضور درانتخابات به وظیفه ملی واسلامی خود عمل کردند و حال نوبت فرزندان آنان درمجلس است که بتوانند امانت بزرگی که بر دوش دارند، با تلاش شبانه روزی در مجلس پاسخ دهند.
محمدحسین ابوعلی زاده، افزود: هر انسان آزاده باید در دوران حیات خود به وظایف اجتماعی و مذهبی اش پایبند و نسبت مسوولیت های واگذار شده حساس بوده و به نحوه شایسته ای به وظایف خود عمل کند.
رییس سازمان کار و اموراجتماعی آذربایجان غربی،گفت: مردم باحضور گسترده خود در انتخابات پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام دادند.
علی سلیمانی، اظهارداشت: امیدوارم منتخبین مردم در مجلس باتدوین و اصلاح قوانین دست و پاگیر زمینه خلاقیت و نوآوری را در مدیران بوجود آورند.
وی، گفت: نماینده مجلس باید با تدوین قوانین بتواند دست رانت خواران را از بیت المال کوتاه کند.
یک شهروندان ارومیه ای انتظارات خود از نماینده مجلس شورای اسلامی را عمل به شعارها و وعده های دوران تبلیغاتی اعلام کرد و گفت: تنها در صورت عمل به بخشی از وعده های داده شده توسط نمایندگان در دوران تبلیغاتی، کشوری کاملا آباد خواهیم داست.
نسرین قهرمانپور، افزود: ازمنتخبین مجلس انتظار رسیدگی به معضلات بیکاری جوانان، تورم و رفع مشکلات اقتصادی کشور را دارم.
یک دانشجوی دانشگاه ارومیه، گفت: نماینده پس از ورود به مجلس باید از حقوق یک ملت دفاع و فراملی بیاندیشد.
زهرا احمدی افزود: یک نماینده باید ضمن تحکیم ارتباط خود با مردم، از مشکلات و نکته نظرات آنان کاملا آگاه باشد.
وی، تاکید کرد: با توجه به جوان بودن جمعیت کشور در صورت عدم رسیدگی به مشکلات جوانان از قبیل ایجاد اشتغال، مسکن، ازدواج و عدم جلوگیری از گرانی کالا و خدمات اجتماعی، با بحران روبرو خواهیم شد.
وی، گفت: دولت برای حل تمام مشکلات کشور نیازمند همدلی و همکاری با قوه مقننه است و انتظارات ما از نمایندگان خود در مجلس، تدوین قوانین و تصویب لوایح در راستای احقاق حقوق ملت و هموار کردن راه خدمتگذاری برای دولت است.ک/4 1724/587 شماره 290 ساعت 14:35 تمام
۰ نفر