۲۹ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7421246
T T
۰ نفر
رییس شورای رشت: شهروندان از بوی تعفن در اکثر نقاط شهر گلایه دارند ................................................................
رشت، خبرگزاری جمهوری اسلامی 29/03/87 داخلی.اجتماعی.
رییس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهروندان از آلودگی و بوی تعفن در اکثر نقاط شهر رشت گلایه دارند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدرضا قاسمی" روز چهارشنبه در یکصد و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت گفت: این مطلب بارها در مراجعات حضوری و تلفنی از سوی شهروندان به شورای اسلامی شهر رشت منعکس شده است.
وی اظهار داشت: علاوه بر بوی بد رودخانه های زرجوب و گوهررود، اکثر فاضلاب ها به سمت خیابان سرریز شده و بوی متعفنی در برخی مناطق ایجاد کرده است.
وی با بیان این مطلب که عدم لایروبی فاضلاب های سنتی این مشکل را ایجاد کرده، اظهار داشت: این موضوع در تابستان موجب بروز مشکلات بیشتری برای مردم می شود که باید در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.
وی تاکید کرد: این موضوع مهم بایستی هر چه سریعتر در کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت بررسی شود.
رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت نیز در یکصد و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت بر ضرورت توجه به طرح تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، "موسی ناصح" افزود: همکاری شهرهای لشت نشاء، خشکبیجار، خمام و سنگر در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا ضروری است در غیراینصورت در سراوان رشت "محل دپوی زباله" دچار مشکل می شویم.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه در سخنانی گفت: شورای اسلامی تنها در زمینه برگزاری برنامه های فرهنگی و شاد برای مردم مسوول نیست.
به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدحسن عاقل منش" افزود: همه دستگاههای فرهنگی بایستی در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به برگزاری همایش "رشت شناسی" از سوی ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد که شورای اسلامی شهر رشت نیز بتواند در این همایش همکاری کنند.
"محمود محمودیان" یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه از عملکرد مدیر عامل و کارکنان سازمان اتوبوس رانی رشت و حومه قدردانی کرد.
وی اضافه کرد: این سازمان در برگزاری مسابقه های فوتبال برای سرویس دهی، بحران برف سال گذشته و جلب رضایتمندی مردم تلاش زیادی کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.ک/2 7286/604 شماره 259 ساعت 14:03 تمام
۰ نفر