۲۰ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7439937
T T
۰ نفر
فرمانده انتظامی تنکابن از دستگیری یک باند سرقت در این شهرستان خبر داد .....................................................................
نوشهر ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/05/87 داخلی.اجتماعی.انتظامی.سرقت.
فرمانده نیروی انتظامی تنکابن از دستگیری یک باند چهار نفره سرقت دراین شهرستان در یک هفته اخیر خبر داد و گفت : این سارقان به 40 فقره سرقت در مناطق غرب مازندران اعتراف کردند.
به گزارش ایرنا، سرهنگ " قنبر حبشی " روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود : از این افراد تعدادی تلویزیون ، ویدئو، دوربین، رادیو و وسایل آشپزخانه کشف و آنها به همراه دو مالخر، به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی اظهار داشت: در این مدت همچنین یک خانواده چهار نفره که در روستاهای ییلاقی تنکابن با ایجاد مراحمت برای مردم و گردشگران از آنها اخاذی می کردند، دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد : از این خانواده یک قبضه اسلحه کشف شد.
فرمانده نیروی انتظامی تنکابن گفت: در روز شنبه هفته جاری یک خودروی پراید در این شهرستان به سرقت رفت که سارقان آن پس از یک ساعت دستگیر شدند.
سرهنگ حبشی با اشاره به هفدهم مرداد، روز خبرنگار و گرامیداشت این روز از تلاش و زحمت فعالان رسانه های گروهی قدردانی کرد و گفت: خبرنگاران افرادی پرتلاش و کم توقع هستند. ک/2 7513/621/508 شماره 369 ساعت 20:04 تمام
۰ نفر