۲۶ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7441693
T T
۰ نفر
برترین های نهمین جشنواره نمایش عروسکی استان اردبیل معرفی شدند ............................................................
اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 26/05/87 داخلی فرهنگی.جشنواره نمایش عروسکی.
نهمین جشنواره نمایش عروسکی استان اردبیل در شهر پارس آباد مغان بامعرفی برترین ها در بخش های گوناگون به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این جشنواره که به مدت چهار روز برگزار شد، با نظر هیات داوران نمایش های عروسکی لافکادیو و گویچک فاطما از شهرهای جعفرآباد و پارس آباد مغان به جشنواره منطقه ای زنجان راه یافتند.
در بخش عروسک گردانی این جشنواره شیرین نقی زاده عروسک گردان عروسک مار در نمایش جوجه و مار از شهرستان مشگین شهر، زهرا رحیمی عروسک گردان عروسک های ناماداری، سرباز و پیرزن در نمایش گویچک فاطما از شهرستان پارس- آباد مغان و نرگس منفرد عروسک گردان شکارچی در نمایش لافکادیو از جعفر - آباد به عنوان برتر معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در بخش برترین های متن نمایش ، هیات داوران به دلیل استفاده اکثر گروه ها از متن های آماده برگزیده ای معرفی نکرد.
جایزه ویژه طراحی و ساخت صحنه این جشنواره نیز به لیلا مستعلی زاده از شهرستان جعفر آباد به خاطر طراحی و ساخت صحنه نمایش لافکادیو تعلق گرفت.
همچنین فضه میرموسوی عروسک ساز نمایش یکی بیاد ما رو پیدا کنه از شهر اصلاندوز، منیژه اسوار و سارا وطنخواه عروسک سازان نمایش گویچک فاطما جایزه بهترین طراحی و ساخت عروسک را به خود اختصاص دادند.
جایزه بهترین کارگردانی این جشنواره هم به دلیل انتخاب ایده خلاق و شیوه اجرایی مناسب به سولماز صادقزاده کارگردان نمایش عروسکی جوجه و مار از مشگین شهر و لیلا مستعلی زاده کارگردان نمایش عروسکی لافکادیو از جعفر آباد اهدا شد.ک/2 592/618/587 شماره 043 ساعت 10:07 تمام
۰ نفر