۴ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7455550
T T
۰ نفر
یکصد میلیارد ریال به بخش عمران شهری در استان اردبیل اختصاص یافت ...............................................................
گرمی، اردبیل خبرگزاری جمهوری اسلامی 04/07/87 داخلی.اجتماعی.شهردار.
معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: امسال از یک هزار و 60 میلیارد ریال اعتبارات استانی، یکصد میلیارد ریال به بخش عمران شهری تخصیص یافته است.
ناصر هاشم پور چهارشنبه شب در آیین معارفه شهردار جدید گرمی مغان سهم شهرهای گرمی مغان و انگوت از این اعتبار را 20 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: بزودی این اعتبارات برای عمران شهرهای مزبور هزینه می شود.
وی آسفالت نبودن معابر و کوچه های شهر گرمی را بزرگ ترین مشکل عمرانی این شهر دانست و گفت: تدوین طرح توسعه جامع شهر گرمی مراحل پایانی خود را می گذراند.
فرماندار گرمی نیز در این آیین گفت: موضع انحلال شورای اسلامی شهر گرمی فیصله یافته است.
کاظم دبیر، بر لزوم همکاری ادارات این شهرستان با اعضای شورای شهر و شهرداری برای عمران و آبادانی این شهر تاکید کرد.
وی گفت: هم اکنون شش میلیارد ریال اعتبار در اختیار شهرداری گرمی است و در حالی که درهشت سال گذشته هم بیش از 12 میلیارد ریال به شهرداری گرمی تخصیص یافته ولی همچنان وضعیت آسفالت کوچه ها و معابر نامناسب است و این امر موجب نارضایتی مردم شده است.
وی از راه اندازی سه واحد تولیدی و صنعتی در گرمی مغان تا دهه فجر امسال خبرداد و افزود: بزودی ازجایگاه سوخت سی ان جی این شهر بهره برداری می شود.
اعضای شورای اسلامی شهر گرمی مغان شهردار جدید شهرداری این شهر را روز پنجشنبه معرفی کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، علی همتی اخیرا با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر گرمی به عنوان شهردار جدید این شهر که از آذرماه سال گذشته به صورت سرپرستی اداره می شد، انتخاب شد.
شهرستان گرمی با 91 هزار نفر جمعیت در شمال استان اردبیل و در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان واقع است.ک/3 7124/594/618/587 شماره 077 ساعت 10:38 تمام
۰ نفر