۵ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7456032
T T
۰ نفر
مردم استان یزد در "روز قدس" انزجار خود را از اسراییل غاصب اعلام کردند ....................................................................
یزد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/07/87 داخلی.اجتماعی.روزقدس.
مردم استان دارالعباده یزد در روز جهانی قدس، با فریاد "مرگ براسراییل" انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
به گزارش خبرنگاران ایرنا، مردم روزه دار و انقلابی سراسر این استان ، همزمان با مسلمانان جهان و ایران اسلامی امروز با شرکت در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین، خشم خود را از اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار اعلام داشتند.
راهپیمایان با حمل پلاکاردهایی در دفاع از مسلمانان فلسطین و با سردادن شعارهای " مرگ بر آمریکا " و " مرگ بر اسراییل " جنایات این دو عامل فساد در دنیا را همسوی با یکدیگر خواندند.
در این همایش بزرگ سیاسی که از مسجد حظیره " پایگاه انقلاب اسلامی " تا میعادگاه نماز جمعه، "مسجد ملااسماعیل" ادامه داشت ، اقلیتهای مذهبی و زرتشتیان مقیم یزد نیز حضور یافتند.
همچنین مردم خداجوی یزد با به آتش کشیدن آدمک های رییس جمهور آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، شکست آنان در باتلاق عراق و سرزمینهای اشغالی فلسطین را قطعی خواندند.
نوجوانان یزدی نیز در ایستگاه نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد که در محل نماز جمعه برپا شده بود با نقاشی های خود از همرزمان کودک فلسطینی پشتیبانی کرده و برای آزادی قدس عزیز دعا کردند.
در پایان راهپیمایی نیز بیانیه سراسری روز جهانی قدس قرایت شد که با ندای "الله اکبر" روزه داران تایید شد.
گزارش خبرنگاران ما از شهرها و مناطق دیگر استان نیز حاکیست ، مردم روزه دار با حضور گسترده در مراسم روز قدس ، با تاکید بر وحدت و انسجام و ضرورت حفظ آن بین مسلمانان جهان ، بار دیگر عزم راسخ خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین اعلام داشتند.ک/2 معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: روز جهانی قدس، تجلی اراده مردم در دفاع از آرمانهای انقلاب و ملت مظلوم فلسطین است.
"عبدالرسول دوران" افزود: مردم مومن ایران همواره نشان داده اند یار و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستند.
وی با اشاره به سخنان صریح و شجاعانه رییس جمهور در مقرر سازمان ملل در خصوص جنایت های صهیونیستها گفت: دکتر احمدی نژاد در قلب دشمنان پیام ملت ایران را به گوش جهانیان رساند و به همگان فهماند که ملت ایران در برابر جنایت های صهیونیست های غاصب بی توجه نخواهند بود.
وی همچنین، از حضور پرشور اقشار مختلف مردم استان در همه صحنه ها از جمله شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و دفاع از ملت مظلوم فلسطین تقدیر کرد. ک/3 688/1027/640 651/1027/640 شماره 050 ساعت 12:16 تمام
۰ نفر