۲۱ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7461896
T T
۰ نفر
رییس دانشگاه پیام نورفارس: شش هزار دانشجوی فراگیر جدید وارد دانشگاه پیام نور شیراز شدند .....................................................................
شیراز ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 21/7/87 داخلی.آموزشی.دانشگاه پیام نور.
رییس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت:امسال حدود شش هزار دانشجوی جدید از طریق دوره فراگیر به دانشگاه پیام نور شیراز وارد شدند.
به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا، دکتر علیرضا موغلی در آیین استقبال از دانشجویان جدید افزود:همچنین حدود یک هزار و 800 دانشجو در سال تحصیلی جدید از طریق کنکور سراسری به این دانشگاه در استان فارس وارد شده اند.
وی گفت:امروز بیشترین کسانی که جذب بازار کار می شوند از دانش آموختگان دانشگاه پیام نورهستند واین امر از یک سو به دلیل شمارقابل توجه دانشجویان این دانشگاه و از سوی دیگر به سبب توانمندی علمی و عملی دانش آموختگان است.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور بزرگترین خانواده دانشگاهی کشور است، بیان داشت: شماری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های مادر، از دانش آموختگان دانشگاه پیام نور هستند و این امر بیانگر سطح کیفی و علمی دانشگاه پیام نور است.
موغلی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید،سه رشته جدید مهندسی شامل معماری، مدیریت توسعه و آبادانی روستاها و فناوری اطلاعات دردانشگاه پیام نور استان فارس راه اندازی شد.
معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه پیام نور فارس هم در این آیین گفت: این دانشگاه درزمینه توسعه عمرانی در کشور حائز مقام اول است و هم اینک بیشترین پروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور کشور در شیراز در حال انجام است.
دکتر سعید مظلومیان افزود: از جمله این پروژه ها، سالن ورزشی چندمنظوره و سالن اجتماعات مرکز شیراز، ساختمان آموزشی سه هزار و 400 متری،ساختمان امور فرهنگی، مسجد دانشگاه و حصار کشی 20 هزار متری فضای سایت دانشگاه پیام نور است که تا دو هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.ک/1 679/675 شماره 389 ساعت 16:44 تمام
۰ نفر