۲۶ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7463778
T T
۰ نفر
مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان اسکواش ایران در اراک پایان یافت ...............................................................
اراک، خبرگزاری جمهوری اسلامی 26/07/87 داخلی.ورزشی.بانوان.اسکواش مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان اسکواش ایران پس از دو روز رقابت روز جمعه در اراک پایان یافت.
در این دوره از رقابتها 54 بانوی اسکواش باز در قالب 11 تیم و در پنج رده سنی با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها در رده سنی زیر 13 سال " سوگل ثمودی " از تهران اول شد و " حدیث فرزاد " از استان مرکزی در مکان دوم ایستاد و " پریا سنتـوری " از گیلان و "نگین نجاریان " از یزد به صورت مشترک سوم شدند.
"فرناز محمدی " از اصفهان و " زهرا محمدی خانی " از کیش به ترتیب دررده سنی زیر 15 سال اول و دوم شدند و " شیوا تجویدی" از مرکزی و " سرا تبار" از یزد به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
همچنین در رده سنی زیر17 سال " سعیده مزیدی" از یزد اول شد و "تاباتقوی" از کیش عنوان بعدی را به دست آورد و " شادی بیگ وردی" و " ارمغان دارابی" به ترتیب از گیلان و مرکزی به صورت مشترک سوم شدند.
"پریا علینژاد " در رده سنی زیر 19 سال در مکان نخست ایستاد و " بهاره از مرکزی عنوان بعدی را کسب کرد و " آیدا کیانوش " و " آدینه زهدی" هر دو نفر از گیلان به صورت مشترک مقام سوم این رده سنی را به خود اختصاص دادند.
نفرات اول و دوم این رقابت ها برای حضور در مسابقات قهرمانی اسکواش بانوان آسیا که اردیبهشت ماه سال آتی در کشور مالزی برگزار خواهد شد، به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند.
درپایان اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی اسکواش بانوان کشور، جهار نفر برتر به مسابقات آسایی مالزی راه خواهند یافت.ک/2 517/659 شماره 117 ساعت 17:46 تمام
۰ نفر