۲۷ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7463835
T T
۰ نفر
لوچوکار محمودآبادی سرپهلوان رقابت های لوچوی شهدای آمل شد ........................................................
ساری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/07/87 داخلی.ورزشی.کشتی.لوچو.مازندران.
لوچوکار محمودآبادی با برتری برابر پهلوانان مطرح مازندرانی عنوان سرپهلوانی رقابت های گرامیداشت شهدای چهار محله آمل را به خود اختصاص داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان مسابقه های کشتی پهلوانی لوچو که عصر جمعه در منطقه خاورمحله این شهر برگزار شد، روحالله حق شناس از محمودآباد در وزن به اضافه 95 کیلوگرم با کسب عنوان سرپهلوانی جایزه ویژه این مسابقه ها را که یک راس گاو بود به خود اختصاص داد.
در این رقابتها که در پنج وزن برگزار شد در وزن 55 تا 65 کیلوگرم "مصطفی رزاقی" از محمودآباد ، در 65 تا 75 کیلوگرم "نورالدین رجبی" از بابل ، در وزن 75 تا 85 کیلوگرم "محمد رحمانی" از محمودآباد ، در وزن 85 تا 95 کیلوگرم "مجتبی ناصری" از آمل و در وزن به اضافه 95 کیلوگرم" "روحالله حق شناس" از محمودآباد به عنوان پهلوان این مسابقه ها معرفی شدند.
رییس هیات کشتی بومی و محلی آمل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این رقابتها بیش از یک هزارو 500 کشتی گیر لوچو کار از پهلوانان و لوچوکاران مطرح شهرهای مختلف مازندران حضور داشتند.
"قدرت الله عرب زاده" افزود: این رقابتها از چهار مهرماه آغاز و بعداز 22 روز، جمعه شب به پایان رسید.
وی با بیان اینکه در طول برگزاری این رقابتها حدود 30 هزار تماشاچی از نزدیک از رقابتهای کشتی لوچوی محلی مازندران دیدن کردند افزود: حضور این تعداد تماشاچی بی سابقه بود.
به گفته وی این رقابتها با همکاری هیات ورزش های روستایی و عشایری آمل و "علی صیادپور" از پیشکسوتان کشتی در آمل برگزار شد. ک/3 7330/503/402/508 شماره 011 ساعت 08:54 تمام
۰ نفر