۲۱ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7472930
T T
۰ نفر
ساختمان کانون پیشکسوتان آموزش و پرورش گنبدکاووس راه اندازی می شود ...............................................................
گنبدکاووس ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 21/08/87 داخلی.اجتماعی.آموزش و پرورش.
گنبدکاووس - مدیرآموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس درشرق استان گلستان، از راه اندازی ساختمان کانون پیشکسوتان این نهاد درآینده نزدیک خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، "ایوب منصوری" روز سه شنبه در جمع رییس و اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: پیشکسوتان این نهاد نقش استادی و معلمی برگردن افراد جامعه دارند و بایستی نیازها و کمبودهای آنان را رفع نمود.
وی، خدمت به پیشکستوتان و رفع نیازهای قانونی و منطقی آنان را یک افتخار و ارزش دانست و افزود: آموزش و پرورش از هیچ تلاشی جهت رفع نیازهای پیشکسوتان خود کوتاهی نخواهد کرد.
منصوری اضافه کرد: ساختمان دائمی کانون پیشکسوتان آموزش و پرورش گنبد- کاووس با همکاری و مساعدت فرمانداری، نماینده مردم این شهرستان درمجلس و مجمع خیرین مدرسه ساز و نیز آموزش و پرورش درقسمتی از مجموعه ورزشی تختی متعلق این شهرستان راه اندازی خواهد شد.
وی تصریح کرد: عملیات اجرایی ساختمان کانون پیشکسوتان آموزش و پرورش پس از بررسی های فنی و مهندسی، توسط کارشناسان واحد خدمات این مدیریت بزودی آغاز خواهد شد.
مدیرآموزش و پرورش گنبدکاووس همچنین بر پیگیری سایر نیازها و خواسته های پیشکسوتان آموزش و پرورش این شهرستان ازجمله تکمیل فرم سوابق مدیریتی، حق اولاد و سبد کالایی این قشر تاکید کرد و گفت: مبلغ 300 هزار ریال "بن نقدی" خرید کالا ویژه فرهنگیان و پیشکسوتان، امروز بحساب آنان واریز شده است.
"عبدالقیوم آهنگری " رییس هیئت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز دراین جلسه بااشاره به کمبود فضا و موقتی بودن مکان فعلی کانون، خواستار همکاری و مساعدت بیشتر مدیریت آموزش و پرورش جهت تامین مکانی مناسب برای فعالیت این کانون شد.
درحال حاضر کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان 290 هزار نفری گنبد - کاووس درشرق گلستان، حدود یکهزارو 700 عضو دارد.ک/2 7479/622/601 شماره 260 ساعت 14:06 تمام
۰ نفر