۱۲ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7493773
T T
۰ نفر
کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/12 اجتماعی.غزه.مسیحیان.محکومیت ارومیه- کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه، جنایات رژیم صهیونیستی را در کشتار مردم بی دفاع غزه، محکوم کرد.
کشیش داریاوش عزیزیان، روز پنجشنبه، درگفت و گو با ایرنا، با حمایت از مردم مظلوم غزه افزود: براساس آموزه های حضرت مسیح (ع)، همه انسانها شایستگی خوب زندگی کردن را دارند و هیچ کس حق ندارد آرامش و امنیت دیگران را به خطر بیاندازد.
وی گفت: بنا به آموزه های حضرت مسیح (ع)، پیروان ادیان الهی باید همسایه خود را دوست بدارند در حالی که رژیم صهیونیستی صلح و آرامش را در منطقه بر هم زده و روز به روز برجنایات و ظلم و ستمگری خود می افزاید.
وی، با احساس همدردی با مردم بی گناه غزه و ابراز انزجار ازجنایات و ددمنشانه رژیم صهیونیستی خواستار شکست سکوت مجامع بین المللی و پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی شد.
کشیش عزیزیان یادآورشد: این روزها که همزمان با میلاد حضرت مسیح (ع) و سال نو میلادی است، دیدن تصاویری از حمله صهیونیستها به غزه و کشتار مردم درتلویزیون دل هر انسان آزاده را به درد می آورد و ما مسیحیان آذربایجانغربی امسال این عید را جشن نمی گیریم.
مسوول شورای خلیفه گری ارامنه ارومیه نیز درگفت و گو با ایرنا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، در نوار غزه گفت: این روزها بر اثر جنایات صهیونیستها، مردم مظلوم در فلسطین اشغالی به خصوص در نوار غزه به شهادت می رسند که جای تاسف دارد.
آشوت تیکریان افزود: اکنون کارد به استخوان مردم آزاده دنیا رسیده درحالی که از مجامع بین المللی خبری نیست و همچنان مردم بی دفاع غزه کشته می شوند.
وی اظهار کرد: اسراییل غاصب با حمله وحشیانه به سرزمینهای اشغالی خود را ابرقدرت جهان فرض می کند در حالی که آسایش مردم بی دفاع را با بمبهای آتشین از بین برده است.
582/581/587 شماره 161 ساعت 12:27 تمام
۰ نفر