۱۵ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7506798
T T
۰ نفر
کلنگ احداث کارخانه کمپوست شرق مازندران دربهشهربه زمین زده شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/15 اقتصاد.شهرداری.فجر 30.کمپوست ساری - کلنگ احداث کارخانه کمپوست شرق مازندران عصر دوشنبه در بهشهر به زمین زده شد .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، شهردار بهشهر عصر دوشنبه در این مراسم گفت : این پروژه صنعتی در زمینی به وسعت 25 هکتار در فاز دوم شهرک صنعتی بهشهر و با ظرفیت کمپوست 250 تن زباله در روز کار خود را آغاز کرده و به تدریج به بازیافت 500 تن زباله در روز افزایش خواهد یافت .
قاسم جعفری ادامه داد : برای اجرای این پروژه 45 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است و تا پایان سال 1388 به بهره برداری خواهد رسید .
وی افزود : مکان فعلی دپوی زباله در شهرستان بهشهرکه حدود سه دهه از انباشت زباله در آن می گذرد در محدوده شهری واقع شده و موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم آورده است.
جعفری تصریح کرد: مسوولان شهرستان بهشهر تلاش می کنند در مدت زمان تعیین شده ، این پروژه را به بهره برداری برسانند تا آرزوی دیرینه مردم شهرهای شرق مازندران پس از سال ها انتظار برآورده شود .
همچنین در این روز کانال نام آوران به منظور هدایت آب های سطحی مناطق جنوب شرقی بهشهر به بهره برداری رسید .
شهردار بهشهر به خبرنگار ایرنا گفت : اجرای این طرح از سال 1383 آغاز گردید و با صرف چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید .
وی گفت : مهار نشدن آب های سطحی در سطح شهر ، یکی از مشکلات مهم و قدیمی بهشهر است که شهرداری در نظر دارد با احداث سه کانال انحرافی دیگر این مشکل را برای همیشه برطرف کند .ک /3 7331/503/402/506 شماره 019 ساعت 08:54 تمام
۰ نفر