۱۹ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7508818
T T
۰ نفر
10 طرح عمرانی آبرسانی شرق استان تهران به بهره برداری رسید ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/19 اجتماعی.آب و فاضلاب.افتتاح پروژه دماوند- همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ،10 پروژه عمرانی و خدماتی آبرسانی، آب و فاضلاب شرق استان تهران به بهره برداری رسید.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان دماوند گفت : 10 طرح عمرانی شامل مخزن آب پردیس، چاه واصفجان پردیس، مخزن جیلارد دماوند، مخزن کوهان کیلان، چاه تارود 2 عالیه دره، چاه سادات محله رودهن، چاه آبسرد، خط انتقال جیلارد، مخزن شهرک کوهسار و چاه شماره 6 چمن کلفور فیروزکوه است.
اسدالله سلطان محمدی روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرحهای عمرانی به خبرنگار ایرنا گفت: پروژه های آبرسانی شهر پردیس برای تامین فشار مجاز و ذخیره و متعادل سازی زون مخزن شماره 5 پردیس و جمع آوری بخشی از منابع آب جاجرود برای انتقال آب به شهر بومهن و تامین آب شرب شهر پردیس انجام شده است.
وی اظهار داشت: مخزن پردیس با حجم 5000 متر مکعب با اعتباری بالغ بر 640 میلیون تومان و چاه واصفجان پردیس با 12 متر مربع عمق و 12 لیتر بر ثانیه میزان آبدهی با اعتباری بالغ بر 940 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.
سلطان محمدی تصریح کرد : طرحهای عمرانی شهرستان دماوند برای تامین فشار مجاز و ذخیره و متعادل سازی شبکه توزیع آب منطقه روح افزاء دماوند و آبسرد و کیلان ومتعادل سازی آب شهر کیلان و تامین آب شرب دماوند اجرا و به بهره برداری رسیده است .
وی افزود: مخزن جیلارد دماوند با حجم 5000 متر مکعب با اعتباری بالغ بر 560 میلیون تومان و مخزن کوهان کیلان در 500 متر مکعب حجم و 150 میلیون تومان و چاه تارود 2 عالیه دره در عمق 130 متر با میزان آبدهی8/51 لیتر بر ثانیه به بهره برداری رسیده است.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان دماوند در خصوص پروژه های شهر رودهن گفت: چاه سادات محله رودهن برای تامین آب شرب این منطقه با 19 متر در 15 لیتر بر ثانیه با اعتباری بالغ بر 980 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.
وی همچنین از طرحهای عمرانی آماده کلنگ زنی و بهره برداری شده شهرستان فیروزکوه خبر داد و افزود: دو پروژه مخزن شهرک کوهسار و چاه شماره 6 چمن کلفور فیروزکوه و کلنگ زنی مخزن هوایی شهرک ولیعصر برای تامین آب شرب منطقه و تامین فشار حداقل شبکه توزیع مناطق مختلف شهرستان و ذخیره سازی استفاده می شود.
سلطان محمدی گفت : مخزن هوایی شهرک ولیعصر در حجم 200 متر مکعب با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان و مخزن شهرک کوهسار در حجم 3000 متر مکعب با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان و چاه شماره 6 فیروز کوه در عمق 127 متر با قدرت آبدهی 54 لیتر بر ثانیه به صورت روتاری از طریق اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.
تهرام/ا.ح/537/1840 شماره 247 ساعت 14:18 تمام
۰ نفر