۲۴ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7511180
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت تهران:نسل انقلاب باید خود را مدیون شهدا بداند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/24 دین.نماز جمعه.تهران.شهدا بندرعباس - امام جمعه موقت تهران در مراسم یادواره 423شهید میناب ازتوابع هرمزگان گفت: نسل انقلاب باید خودشان را مدیون شهدا بدانند.
آیت الله سید احمد خاتمی پنجشنبه در این مراسم اظهارداشت: اسلام با نشاط و پویا، انقلاب شکوهمند و عظمنت و غیرت ایران اسلامی و مردم سالاری دینی نیز امروز مدیون خون این شهیدان است.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: شهیدان باران رحمت اند و تنها مرگ افتخار آمیز شهادت است و فقط شهادت افتخار آمیز است و باید این فرهنگ نهادینه شود.
آیت الله خاتمی از برگزاری مراسم یادوراه شهیدان بعنوان زمینه فرهنگ سازی و پاسداری از فرهنگ شهات در جامعه نام برد و خواستار برگزاری این گونه مراسم در سراسر شهرها و حتی روستاهای کشور شد.
در این مراسم مدیر کل سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان نیز بیان داشت: 53یادواره ویژه شهیدان این استان در شهرها و حتی روستاهای دوردست برگزار شده است.
اسحاق دستگزین اظهارداشت: شهرستان میناب با تقدیم 243شهید دومین شهرستان بعد از بندرعباس محسوب می شود که بیشترین تعداد شهیدان را تقدیم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی کرده است.
شهرستان 350هزارنفری میناب در 90کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.ک/2 7194/512/667 / 675 شماره 262 ساعت 16:31 تمام
۰ نفر