۱۰ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7522767
T T
۰ نفر
اعتبارات تغذیه ای دانشجویان دانشگاه شهرکرد امسال دو برابر شد ............................................................
شهرکرد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 10/09/86 داخلی. اجتماعی.آموزشی. دانشجویان.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شهرکــرد، از دو برابر شـدن میـزان اعتبارات تغذیه دانشجویان در سال تحصیلی87 -86 نسبت به سال گذشته خبر داد.
به گزارش ایرنا،دکتر "ابوالفضل رنجبر " عصر شنبه در آستانه فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو در جمع خبرنگاران افزود: افزون بر 4/1 میلیارد ریال برای تجهیز امور سلف سرویس و تغذیه دانشجویی در دانشگاه شهرکرد اختصاص داده شده است.
به گفته وی، با پیگیری ها به عمل آمده سلف سرویس دانشجویان دانشگاه شهرکرد از حالت سنتی به صنعتی تبدیل شده و وضعیت تغذیه از نظر کمی و کیفی افزایش مطلوبی یافته است.
معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد در مورد خوابگاه نیز گفت: سرانه خوابگاه دانشجویی در دانشگاه شهرکرد 9 مترمربع و استاندارد ملی آن 16 متر مربع می باشد و دانشگاه شهرکرد از خیرین خوابگاه ساز استقبال می کند.
رنجبر اظهار داشت: یک هزار و 57 دانشجو امسال وام شهریه تحصیلی و 900 دانشجو وامهای دیگر از جمله ودیعه مسکن و ازدواج دریافت کرده اند.
به گفته وی،فعالیتهای سیاسی تشکلهای شناسنامه دار و تعریف شده در دانشگاه شهرکرد بدون هیچ محدودیتی انجام می شود.
مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه شهرکردنیز گفت:اکنون 20 انجمن علمی دانشجویی، 20 کانون فرهنگی هنری، 40 عنوان نشریه دانشجویی در این دانشگاه فعال است.
دکتر " محمد شایان نژاد" افزود: بیش از دو هزار نفر از دانشجویان در برنامه های فرهنگی و هنری دانشگاه شرکت دارند که پیش بینی می شود در برنامه توسعه فرهنگی دانشگاه تعداد دانشجویان به چهار هزار نفر برسد.
وی تصریح کرد:طرح قرآن، نماز و هویت دانشجویی در دانشگاه شهرکرد بزودی به مرحله اجرا در می آید.
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه شهرکرد نیز گفت: در زمان حاضر افزون بر 20 درصد از دانشجویان این دانشگاه به ورزش در تیمهای ورزشی مشغولند.
دکتر "بهنام قاسمی " افزود:چهار نفر از دانشجویان این دانشگاه در رشته کاراته، تنیس روی میز و بسکتبال به عضویت تیم ملی دانشجویان ایران در آمده اند.
به گفته وی،دختران در هفت رشته ورزشی و پسران در 9 رشته در دانشگاه شهرکرد به فعالیتهای ورزشی مشغولند و استخر شنا و زورخانه دانشگاه نیز در دست احداث است.
دانشگاه شهرکرد بیش از پنج هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا دارد.ک/2 3759/671/ 607 شماره 404 ساعت 18:44 تمام
۰ نفر