۱۳ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7524263
T T
۰ نفر

باد و باران خراسان رضوی را فرا می گیرد

۱۳ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7524263
باد و باران خراسان رضوی را فرا می گیرد ...............................................
مشهد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/09/86 داخلی.اجتماعی.هواشناسی.
اداره کل هواشناسی خراسان رضوی وضعیت هوای این استان را طی 48 ساعت آینده همراه با وزش باد، کاهش دما و بارش باران پیش بینی کرد.
به گزارش روز سه شنبه این اداره کل: بررسی نقشه های پیشیابی بیانگر عبور امواج تراز میانی جو از کشور است که در سطح زمین با نفوذ جریانات سرد شمال کشور و به دنبال آن خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار می دهد.
پیامد این وضعیت کاهش دما و وزش باد خواهد بود لذا روز جمعه آتی با نفوذ سامانه بارشزای جدید، این استان شاهد افزایش ابر، بارش باران و وزش باد خواهد بود.
بر اساس گزارش هواشناسی خراسان رضوی طی 48 ساعت آینده وضعیت هوای شمال این استان صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی و در بعضی مناطق مرتفع با احتمال رگبار پراکنده و وزش باد و در مرکز و جنوب استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و وزش باد پیش بینی شده است.
همچنین طی این مدت حداکثر دمای هوا در شهر مشهد 14 درجه بالای صفر و حداقل دما سه درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.
این گزارش حاکی است طی 24 ساعت گذشته شهر تربت حیدریه با حداقل دمای دو درجه زیر صفر و سرخس با حداکثر دمای 20 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند.
همچنین طی 24 ساعت گذشته بیشترین بارندگی در سطح استان خراسان رضوی مربوط به شهر قوچان با دو میلیمتر بود.ک/1 7487/660 شماره 381 ساعت 15:49 تمام
۰ نفر