۲۵ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7529016
T T
۰ نفر
شش ورزشکار جزیره کیش در رقابت های ورزش های سه گانه کیش حضور دارند ...................................................................
کیش، خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/9/86 داخلی.ورزشی.ورزش سه گانه عضو تیم ورزش های سه گانه کیش گفت: شش تن از ورزشکاران جزیره کیش در دو رده سنی زیر23 سال وبالای 23 سال درمسابقات ورزش های سه گانه کیش به همراه تیم های 23 استان کشور حضور دارند.
عظیم رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این تیم برای حضوری قدرتمند در این مسابقات که به مناسبت یکصدمین سال تاسیس شهرداری ها در ایران برگزار می شود،بیش از دو ماه تمرینات مختلفی را پشت سر گذاشته است.
به گفته وی، در تیم ورزشی سه گانه جزیره کیش، محسن هاشمی، عظیم رحیمی در رده سنی بالای 23 سال و رضا ناصری، حامد نجاریان ، شهاب گودرزی و فردید در رده سنی زیر 23 سال در این مسابقات با رقیبان خود به رقابت می کنند.
به گزارش ایرنا، همزمان با این رقابت ها یک دوره کلاس توجیه قوانین و مقررات این رشته ورزشی به مدت هفت ساعت برای سرپرستان تیم های شرکت کننده در کیش برگزار شد.
رشته ورزشی ورزش های سه گانه یا (تری اتلون ) از سه رشته شنای دریایی به مسافت 1500 متر، دوچرخه سواری به مسافت 40 کیلومتر در جاده و 10 کیلومتر دویدن تشکیل شده است که باید به صورت متوالی انجام شود و این مسافت های استاندارد المپیکی این رشته ورزشی است.
نخستین مسافتی که برای تری اتلون طراحی شد، 86/3 کیلومتر شنا، 2/18 کیلومتر دوچرخه سواری جاده و 2/42 کیلومتر دویدن است که هنوز هم برخی از مسابقات دراین مسافت هابرگزار می شود و قهرمان آن مرد آهنین لقب می گیرد.
این مسابقات با همکاری فدراسیون ورزش های سه گانه جمهوری اسلامی ایران، معاونت سازمان شهرداری های وزارت کشور و موسسه ورزش وتفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش در جزیره کیش برگزارمی شود.ک/3 1743/1108/675 شماره 355 ساعت 15:04 تمام
۰ نفر