۱۴ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7536705
T T
۰ نفر
آذربایجان شرقی قهرمان لیگ دسته دوم والیبال نشسته بانوان کشور شد ...............................................................
قم، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/10/86 داخلی.ورزشی.بانوان.والیبال.
تیم والیبال "هیات ورزش های جانبازان ومعلولان استان آذربایجان شرقی" عصر جمعه درپایان مسابقات دور رفت لیگ دسته دوم والیبال نشسته بانوان کشور در سالن شهید طاهریان قم توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
به گزارش ایرنا، این مسابقات به مدت چهار روز و با شرکت هشت تیم به صورت دوره ای در قم برگزار شد و تیم های هیات ورزش های جانبازان و معلولان فسا، اصفهان، خوزستان، مازندران، قم، شیراز و تیم بهزیستی زنجان به مقام های دوم تا هشتم دست یافتند.
بعد از اتمام مسابقات دور برگشت دو تیم برتر مسابقات به لیگ دسته یک کشور راه می یابند.
نایب رییس انجمن والیبال نشسته بانوان کشور درحاشیه این مسابقات در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، اظهار داشت: این مسابقات در سطح کیفی خوبی برگزار شد.
"لیلی توکلی" گفت: تاکنون شهرهای فسا، زنجان و اصفهان برای برگزاری مسابقات دور برگشت اعلام آمادگی کرده اند که تا یک ماه آینده مسابقات برگشت در یکی از این شهرها برگزار می شود.
وی بابیان اینکه به طور کلی به ورزش بانوان توجه جدی نمی شود، خاطرنشان کرد: رسانه ها ومسوولان باید توجه بیشتری به ورزش بانوان بویژه جانبازان و معلولان کنند چرا که ورزش در خودباوری، سلامت و ایجاد نگرش مثبت به زندگی معلولان نقش مهمی را دارد.
توکلی از رسانه ها بویژه صدا و سیما خواست تا اخبار ورزش بانوان بخصوص ورزش معلولان را بهتر و بیشتر انعکاس دهند .
وی گفت : این کار ضمن تقویت روحیه و انگیزه میان ورزشکاران موجب گرایش بخش خصوصی و نیکوکاران به سمت این ورزش شده و بعنوان حامی مالی (اسپانسر) از تیم های ورزشی معلولان و جانبازان حمایت بنمایند.
وی افزود: بیشتر رشته های ورزش جانبازان و معلولان بدون حمایت مالی بخش خصوصی و با هزینه هیات های استان ها در مسابقات شرکت می کنند. ک/2 **536**7406 شبک ** 1512 شماره 125 ساعت 21:03 تمام
۰ نفر