۲۵ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7542019
T T
۰ نفر
سریال تلویزیونی "ایستی سویوخ" در تبریز کلید خورد .................................................
تبریز، خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/10/86 داخلی.هنری.اجتماعی.سریال.سیما.
سریال تلویزیونی "ایستی سویوخ" (سرد و گرم ) روز سه شنبه در تبریز کلید خورد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، این سریال با سرمایه گذاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در 45 قسمت تهیه و قرار است از 12 بهمن ماه امسال همزمان با بزرگداشت دهه فجر اولین قسمت آن آماده پخش شود.
این سریال در قالب طنز به موضوعات اجتماعی، شهروندی، حقوق شهرنشینی و فرهنگ آپارتمان نشینی می پردازد.
هر قسمت این سریال به مدت 30 دقیقه می باشد و محمد جعفری کارگردان و حمید رجب زاده و سالک سلامی تهیه کنندگان آن هستند.
سریال "ایستی سویوخ" دومین سریال تولیدی این مرکز در سال جاری است که با سرمایه گذاری 800 میلیون ریالی صدا و سیما ساخته می شود.
در آیین کلید خوردن این سریال مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی گفت: تبریز و استان گنجینه و مرکز هنر ناب در کشور می باشد.
علی نواداد افزود: باید از این موقعیت ها متناسب با شان و جایگاه استان استفاده شود.
وی اظهارداشت: در این راستا برای ارتقای کیفیت و جایگاه صدا و سیمای آذربایجان شرقی تعهدات تولید برنامه های سیما از یکهزار و 100 ساعت در سال جاری به یکهزار و 250 ساعت در سال آتی افزایش می یابد.
وی افزود: تعهد ساخت برنامه های رادیویی صدای مرکز آذربایجان شرقی نیز امسال حدود چهارهزار و 150 ساعت بوده که 350 ساعت در سال آینده افزایش می یابد.
وی گفت: باید خانواده فرهنگ، هنر و رسانه در کنار یکدیگر و دوشادوش هم تلاش کنند تا کیفیت برنامه های صدا و سیمای آذربایجان شرقی به نقطه مطلوب برسد .
نواداد بااشاره به آمادگی صدا و سیمای آذربایجان شرقی برای پخش ماهواره ای برنامه های مرکز تبریز، خاطرنشان کرد: مقدمات اولیه این کار صورت گرفته و تاخیر در آن به سبب ارتقای کیفی برنامه های مرکز با گذشت زمان، به نفع استان می باشد.ک/2 (7232/586)587 شماره 413 ساعت 16:38 تمام
۰ نفر