۱ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7555920
T T
۰ نفر
حوزه هنری استان کردستان از فیلمسازان حمایت می کند ..................................................
سنندج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/11/86 داخلی.فرهنگی.فیلم.
مدیر مدرسه فیلم سازی حوزه هنری استان کردستان گفت: در راستای اعتلای فرهنگ فیلم سازی در استان، این نهاد فرهنگی از فیلسمازان جوان و علاقه مندان به امور سینمایی حمایت خواهد کرد.
شجر نافعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مدرسه فیلم سازی در بخش های کارگردانی، نویسندگی، تصویر برداری و بازیگری از علاقه مندان حمایت می کند.
به گفته وی برگزاری دوره های آموزشی، برپایی کلاس های بازیگری، برگزاری دوره های کارگاهی و در اختیار نهادن امکانات فیلم سازی از جمله دوربین، نوار کاست و مشاوره فیلمسازی از جمله حمایت های این نهاد از فیلمسازان است.
وی افزود: در همین راستا حوزه هنری استان در 9 ماه سال جاری با برگزاری یک دوره آموزشی 67 تن از علاقه مندان را دو مقطع مقدماتی و تکمیلی آموزش داده است.
نافعی تصریح کرد: این دوره ها به مدت 36 ساعت و زیر نظر مربیان مجرب کشور و در رشته های کارگردانی، تصویر برداری، فیلم نامه نویسی و بازیگری برگزار شده است.
وی همچنین از برگزاری دوره کارگاه آموزشی سینما در استان خبر داد و گفت: در این دوره آموزشی نیز 80 هنرجو به مدت 12 ساعت زیر نظر اساتید برجسته کشور از جمله مینو فرشچی، رهبری قنبری و جمشید ارجمند آموزش های لازم را فرا گرفتند.
مدیر مدرسه فیلم سازی حوزه هنری کردستان افزود: این کارگاه آموزشی در رشته های فیلم نامه نویسی و کارگردانی برگزار شد.ک/3 533/610/1139 شماره 199 ساعت 13:27 تمام
۰ نفر