۱۵ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7562333
T T
۰ نفر
صندوق مهررضا در کهگیلویه و بویراحمد به 20 هزار نفر تسهیلات پرداخت کرد .....................................................................
یاسوج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/11/86 داخلی.اقتصادی.صندوق مهرامام رضا(ع) مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز فعالیت صندوق مهر امام رضا(ع) تاکنون به 20 هزار نفر در این استان تسهیلات اشتغال و ازدواج پرداخت شده است.
محمود نظری دوشنبه در نشست بررسی عملکرد صندوق مهر رضا(ع) در یاسوج افزود: در مناطق شهری استان کهگیلویه و بویراحمد86 میلیارد و 305 میلیون ریال و در مناطق روستایی 29 میلیارد و 936 میلیون ریال تسهیلات توسط صندوق مهر رضا اعطا شده است.
وی ابراز داشت: تاکنون صندوق مهر امام رضا (ع) دراین استان برای یک هزار و 270 نفر شغل ایجاد کرده است.
فرماندارشهرستان بویراحمدنیز دراین نشست گفت:تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی بامتقاضیان دریافت تسهیلات ضروری است و برنامه هاوطرحهای این صندوق باید بر اساس ضوابط اجرا شود.
عبدالمجید چغانه رییس صندوق مهر رضای کهگیلویه نیز در این نشست گفت: تاکنون سه هزار و 400 نفر از طریق این صندوق در شهرستان تسهیلات دریافت کرده اند.
فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز در این نشست ابراز داشت: مهمترین هدف راه اندازی صندوق مهر رضا(ع) حمایت از جوانان برای ازدواج،اشتغال و مسکن است.
محمد روانگرد گفت: تاکنون افزون بر 40 میلیارد ریال به متقاضیان این شهرستان تسهیلات پرداخت شده است.ک/2 7533/566/675 شماره 072 ساعت 10:26 تمام
۰ نفر