۱۵ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7562670
T T
۰ نفر
هواشناسی برای خراسان رضوی بارش پراکنده برف را پیش بینی کرد ..........................................................
مشهد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/11/86 داخلی.اجتماعی.هواشناسی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی پیش بینی کرده است که این استان در 24 ساعت آینده با بارش پراکنده برف و کاهش دمای هوا مواجه خواهد شد.
گزارش روز دوشنبه این اداره کل حاکی از تداوم استقرار سامانه کم ارتفاع بر روی شمال شرق کشور است که با جریانات شمالی و سرد در سطح زمین همراهی می شود.
این وضعیت سبب می شود تا مناطق مختلف خراسان رضوی طی بعد از ظهر امروز دوشنبه و اوایل وقت فردا سه شنبه شاهد ناپایداری های بیشتری به صورت بارش پراکنده برف باشد.
بر اساس پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی،نواحی شمالی ، جنوبی و مرکزی این استان در ساعات آینده منتهی به روز سه شنبه شاهد افزایش میزان ابر، بارش خفیف و پراکنده برف خواهد بود.
نواحی سه گانه استان همچنین در روز سه شنبه در اوایل صبح نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده برف و باران همراه است که این وضعیت در بعد از ظهر به کاهش میزان ابر و وزش باد خواهد انجامید.
با این وصف هواشناسی خراسان رضوی هوای این استان در روز چهارشنبه را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط مه آلود پیش بینی کرده است.
بر اساس این گزارش، در 24 ساعت گذشته نیز نیشابور با حداقل دمای منهای 20 درجه سلسیوس سردترین و سرخس با حداکثر دمای منهای چهار درجه سلسیوس گرم ترین شهرهای خراسان رضوی بودند.
دمای هوای مشهد نیز در این مدت در سردترین زمان به 11 درجه سانتیگراد زیر صفر و در گرم ترین زمان نیز به سه درجه سانتیگراد زیر صفر رسیده بود.
در این مدت برخی نقاط استان شاهد بارندگی بود که بیشترین میزان بارش در ایستگاه هواشناسی "کاخک" با دو دهم ملیمتر گزارش شده است.ک/1 1654/589/659 شماره 409 ساعت 15:48 تمام
۰ نفر