۲۰ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7565101
T T
۰ نفر
نخستین نمایشگاه تخصصی " سفر و جهانگردی" در سنندج دایر شد ..........................................................
سنندج، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/11/86 داخلی.فرهنگی.نمایشگاه.فجر 30 سرپرست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گشایش نخستین نمایشگاه تخصصی با عنوان " سفر و جهانگردی" در سنندج را اعلام کرد.
علی فعله گری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر با حمایت بخش دولتی و شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فراز کرد این نمایشگاه تخصصی دایر شده است.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را نهادینه کردن امر گردشگری در استان، بالا بردن سطح آگاهی مردم در این زمینه سفر و شناساندن توانایی های گردشگری استان بیان کرد.
وی افزود: در این نمایشگاه دست اندرکاران صنعت گردشگری استان و شرکت های متولی صنعت گردشگری شمال عراق در غرفه های اختصاصی خود در حوزه اطلاع رسانی و فروش ویژه بلیط به متقاضیان خدمات ارایه می کنند.
وی افزود : دراین نمایشگاه با ارایه بروشورها و بستهای تبلیغاتی تورهای داخلی و خارجی اطلاعات لازم در زمینه چگونگی ارایه خدمات و برنامه های مسافرتی در طی سال ارایه می شود.
فعله گری افزود: علاوه بر اطلاعات مکتوب کارشناسان این بخش، به علاقمندان جهانگردی در مورد قوانین و مقررات گردشگری در کشورهای مقصد توضیحاتی لازم را ارایه می کنند.
وی اطلاع رسانی را اصلی ترین عامل رونق و پیشرفت صنعت گردشگری در استان خواند و افزود: مسوولان گردشگری و مدیران بخش خصوصی در این زمینه باید این مهم را اولویت کاری خود قرار دهند.
وی برگزاری نمایشگاه های تخصصی را در این بخش ایده ای موثر خواند و گفت: ارتباط مستقیم شهروندان با وضعیت موجود تاثیر بسزایی در توسعه گردشگری استان خواهد داشت.
نمایشگاه تخصصی سفر و جهانگری در محل دائمی نمایشگاههای صنایع دستی واقع در خیابان پاسداران شهر سنندج مرکز استان کردستان برپا شده و تا 28 بهمن ماه جاری دایر است.
در حال حاضر در استان کردستان 16 دفتر خدماتی مسافرت و جهانگری مشغول به فعالیت هستند.
7354/610/1139 شماره 225 ساعت 13:06 تمام
۰ نفر