۱۵ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7576754
T T
۰ نفر
ترویج فرهنگ ایثار از دستاوردهای اردوهای راهیان نور است ......................................................
مشهد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/12/86 داخلی.اجتماعی.فرهنگی.
معاون هماهنگ کننده فرمانده منطقه مقاومت بسیج خراسان رضوی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی از دستاوردهای مهم اردوهای راهیان نور است.
سرهنگ پاسدار محمد شیردل روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همه ساله در آستانه عید نوروز و با اعزام کاروانهای راهیان نور عطر یاد و نام شهدا و ایثارگران و رشادتها و ایثارگری های آنان در جامعه اسلامی ما طنین انداز می شود.
به گزارش ایرنا وی گفت: از مجموع دو میلیون نفر که امسال از سطح کشور در قالب اردوهای راهیان نور برای بازدید به مناطق سابق جنگی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند 30 هزار نفر سهمیه استان خراسان رضوی است.
او افزود: کاروانهای راهیان نور از 15 اسفند ماه جاری در مجموع به مدت یک ماه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.
وی گفت: مدت اعزام هر یک از کاروانهای راهیان نور سه روز است و به همراه هر یک از آنها یک راوی به تشریح رشادتهای ایثارگران و رزمندگان و از جمله رزمندگان و یگانهای خراسانی در دوران دفاع مقدس می پردازد.
او با تاکید بر نقش محوری و مهم بسیج برای اعزام کاروانهای راهیان نور از همه افرادی که قصد شرکت در اردوهای راهیان نور را دارند خواست برای ثبت نام به پایگاهها و رده های مقاومت بسیج در سطح استان مراجعه کنند.
وی گفت: با هدف هماهنگی برای برگزاری و اعزام هرچه بهتر اردوهای راهیان نور از استان خراسان رضوی به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس، ستاد راهیان نور با شرکت سازمانها، ارگانهای و دستگاههای ذیربط در استانداری تشکیل شده است.
او افزود: پادگان ثامن الائمه (ع) اهواز برای استقرار و اسکان زائران استان خراسان رضوی آماده شده است.ک/3 7490/1654/589/660 شماره 456 ساعت 15:38 تمام
۰ نفر