۴ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7939633
T T
۰ نفر

طوفان در ایتالیا جان پنج نفر را گرفت

۴ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7939633
طوفان در ایتالیا جان پنج نفر را گرفت ....................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 04/08/1390 اجتماعی.باران.ناپدید.ایتالیا رم - موج جدید باران های شدید و وزش طوفان در استان های "لیگوریا" و توسکانا" در شمال ایتالیا، جان پنج نفر را گرفت و دستکم هشت نفر را ناپدید به جا گذاشت.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از منابع خبری، به دنبال بارندگی های شدید روز سه شنبه در استان های شمال ایتالیا، خسارات بسیار زیادی به اماکن مسکونی، بزرگراه ها و خطوط راه آهن وارد شد و رفت و آمد خودروها و قطارها در این مناطق مختل شد.
با وزش باد و طوفان دامنه این بارش ها روز چهارشنبه به پایتخت ایتالیا کشیده شده و آبگرفتگی و سیلاب اکثر معابر و خیابان ها را فرا گرفته و تردد وسایل نقلیه را مختل کرد.
بارش باران در استان های لیگوریا و توسکانا روز گذشته به بیش از 500 میلی متر رسید و موجب طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب در خیابان های اصلی و فرعی در شهرهای مختلف این دو استان شد.
جاری شدن سیل و رانش زمین، پل ها، خیابان ها و حتی خانه های مسکونی را تخریب کرد.
در اثر این حوادث، چهار نفر در شهر "بورگتو وارا" زیر آوار ماندند و امدادگران توانستند جان یک دختر را نجات دهند و مابقی در زیر گل و لای مدفون شدند.
در شهر "ائولا" نیز دو تن دیگر در معرض سیلاب قرار گرفتند و جان خود را از دست دادند. با رانش زمین و تخریب یک منزل مسکونی در "ائولا " یک مرد جان خود را از دست داد.
اروپام ** 2171**1596**1545
۰ نفر