۲۷ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7944053
T T
۰ نفر
مخالفان تایلندی 4 مامور پلیس این کشور را دستگیر کردند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/01/27 سیاسی.مخالفان دولت.تایلند کوالالامپور - چهار نیروی پلیس تایلند روز جمعه در هتلی در بانکوک توسط نیروهای معترض ضد دولتی دستگیر شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی چین (شین هوا)، چندتن از نیروهای پلیس تایلندی که قصد داشتند رهبران معترض تایلندی را در هتلی در بانکوک دستگیر کنند، توسط نیروهای معترض ضد دولتی دستگیر شدند.
بر اساس این گزارش، شبکه تلویزیونی دولتی ان.بی.تی در گزارش های اولیه خود از دستگیری 4 نیروی پلیس خبر داد در حالی شبکه 5 نظامی تایلند از دستگیری 3 نیروی پلیس توسط نیروهای معترض خبر داد.
بر اساس این گزارش، نیروهای معترض پس از اینکه از محاصره هتل پارک اس.سی توسط نیروهای ویژه به منظور دستگیری رهبران معترض تایلندی خبردار شدند، به منظور نجات رهبران خود به این هتل یورش بردند.
در ادامه این گزارش آمده است: برخی از رسانه های محلی تایلند ادعا کرده اند که آریسامان پونگروانگرونگ، فایوپ پانکت و سوپورن آتاونگ از رهبران معترضان در هتل اقامت داشتند.
در این گزارش آمده است که آریسامان پیش از این اعلام کرده بود که دو نیروی پلیس به منظور ضمانت امنیت معترضین دستگیر شده اند.
شبد**آساق 1456**335** شماره 091 ساعت 13:19 تمام
۰ نفر