۱۷ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7959558
T T
۰ نفر
افزایش خودکشی در میان نظامیان رژیم صهیونیستی ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/17 سیاسی.رژیم صهیونیستی.الجزیره تهران _ شبکه الجزیره از افزایش خودکشی در میان نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد وگفت: 19نظامی اسرائیلی از جمله یک سرهنگ در نیمه اول سالجاری دست به خودکشی زدند.
به گزارش گروه اخبار صوتی وتصویری ایرنا شبکه الجزیره اعلام کرد : ارتش اسراییل طی یک بررسی تحقیقاتی از افزایش چشمگیر تعداد سربازانی که دست به خودکشی می زنند خبر داد .
در این گزارش بااشاره به نگرانی فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به افزایش آمار خودکشی آمده است: میزان خود کشی نظامیان اسراییلی امسال 19 تن بوده در حالیکه سال گذشته 12 سرباز خود را کشتند.
این گزارش با اشاره به اینکه اغلب نظامیانی که دست به خودکشی زدند از واحدهای مختلف ارتش هستند می گوید بلند مرتبه ترین افسر اسرائیلی که به زندگی خود پایان داد یک سرهنگ ضد اطلاعات ارتش است .
یک روانپزشک اسرائیلی در این زمینه گفت : سن نظامیانی که دست به خودکشی زدند بین 18 و23 سال است .
الجزیره افزود : پدیده خودکشی در میان نظامیان اسرائیلی در سال 2005 که طی آن 30 نظامی اسرائیلی دست به خودکشی زدند یک پدیده بی نظیر در این زمینه به ثبت رسیده است . البته بر اثر تلاشهای زیادی که این رژیم برای حل بحران خودکشی در میان نظامیان اسرائیلی زد توانست در سال 2006 این رقم را کاهش دهد.
ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام ناتوانی در تشخیص علل افزایش میزان خودکشی سربازان خود ادعا کرد: علل دست زدن به خودکشی متغیر است وفقط به شرایط خدمت سربازی نظیر فشارهای روحی وبدنی ناشی از آموزش های نظامی وجنگ های ناتمام اسرائیل ونیز اشغال مستمر سرزمین های فلسطینیان ، ارتباط ندارد .
صویر1482** 1481** شماره 003 ساعت 01:19 تمام
۰ نفر